شرکت مهندسی کویر سازه افرند

تولیدی - بازرگانی (سهامی خاص)

شرکت مهندسی کویر سازه افرند

خرید لودر

نکات خرید لودر

نکات مهم در عقد قرارداد خرید لودر

ما در این مقاله به نکات مهم خرید لودر در عقد قرارداد میپردازیم.
شرکت مهندسی کویر سازه افرند فروشنده و واردکننده انواع لودر کوماتسو با مجوز معدن میباشد.

این قرارداد به عنوان یک نوع قرارداد خرید کالا و یا خرید ماشین آلات میباشد. لودر یکی از پرکاربردترین ماشین‌آلات راه ‌سازی است که نقش بسیار پررنگی در عمران ، راه سازی و ساختمان سازی دارد.

خرید لودر
شرکت مهندسی کویر سازه افرند

قرارداد خرید لودر

نمونه قرارداد خرید لودر یک قرارداد بیع (خرید و فروش) است. نمونه قرارداد خرید لودر یک قرارداد تملیکی است. یعنی مالکیت فروشنده به خریدار منتقل می­شود. همچنین این قرارداد یک قرارداد لازم است، یعنی هیچ کدام از طرفین حق برهم زدن آن ­را ندارند، مگر در موارد محدودی که در قرارداد ذکر شده باشد.

موضوع معامله

در این قسمت از قرارداد، باید نام دستگاه، نوع، مدل، سیستم، شماره موتور، شماره شاسی به طور دقیق و کامل ثبت شود. در ماشین آلات صنعتی و عمرانی ، ساعت کارکرد محاسبه می‌شود که در قسمت مشخصات لودر نوشته می‌شود. این ساعت باید با میزان ساعت کارکردی که فروشنده بیان کرده است یکی باشد.

تعهدات و شرایط

در قسمت تعهدات و شرایط قرارداد، تاریخی که فروشنده باید لودر و مدارک آن را به خریدار تحویل دهد نوشته می‌شود. محل تحویل لودر و چگونگی دریافت مبلغ مورد توافق هم در اینجا صحبت می‌شود. هزینه تحویل لودر از قبیل هزینه حمل و هزینه‌های مشابه به عهده فروشنده است ولی دو طرف می‌توانند بر خلاف این موارد با یکدیگر توافق کنند. جریمه ها قبل انتقال باید پرداخت گردد.

تعداد نسخه‌های قرارداد

نسخه­­ های قرارداد باید حداقل 2 نسخه باشد. یک نسخه به خریدار و یک نسخه هم به فروشنده داده می‌شود. این دو نسخه هر دو اعتبار یکسانی باید داشته باشند.

برای خرید انواع لودر کوماتسو با کارشناسان مجرب شرکت مهندسی کویر سازه افرند تماس حاصل فرمایید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

EnglishUnknownIran