شرکت مهندسی کویر سازه افرند

تولیدی - بازرگانی (سهامی خاص)

شرکت مهندسی کویر سازه افرند

انواع لودر کوماتسو

انواع لودر کوماتسو

در این نوشته در رابطه با انواع لودر کوماتسو و مشخصات این ماشین که یکی از بهترین برندهای ماشین آلات راهسازی میباشد، به بحث میپردازیم.

انواع لودر کوماتسو

لودر اسکید

این لودر دارای بیشترین تعداد اتصالات موجود است که این را به یکی از مفیدترین تجهیزات ساختمانی برای مشاغل مسکونی و تجاری تبدیل می‌کند. لودر اسکید دارای چرخ است. چرخ‌ها عبور از زمین های ناهموار را در یک محل ساخت و ساز که هم سطح نیست آسان تر می‌کنند. یک تراک لودر جمع و جور شبیه به فرمان اسکید اما بدون چرخ است. لودرهای اسکید بسیار متنوع هستند. شما همچنین می‌توانید اندازه‌های مختلف را متناسب با نیاز خود داشته باشید.

انواع لودر کوماتسو
انواع لودر کوماتسو

بکهولودر

این ماشین یکی از پرکاربردترین انواع لودر است. این ماشین اصلی برای حفاری و جابجایی خاک است. Backhoe Loader دارای یک اندازه‌ی کوچک است تا بتوانید به راحتی از آن در محل ساخت و ساز یا کاری با هر اندازه‌ای استفاده کنید.

برخی از متعلقات که برای بکهول وجود دارد عبارت است از :

سطل

شکن / چکش

آسیاب کننده

گریپل

بولدوزر

بولدوزر که اغلب به آن دوزر گفته می‌شود، یک تراکتور فشرده اما قدرتمند با تیغه ای عمودی است که به جلو متصل است. برای پاکسازی زمین استفاده می‌شود. تیغه بولدوزر همچنین می‌تواند مقدار زیادی شن، خاک و سایر زباله های تولید شده توسط یک پروژه ساختمانی را جابجا کند. بولدوزر دارای مسیرهای بزرگی است که در هر زمینی، حتی روی تپه‌های بزرگ، بدون لیز خوردن، زمین را می‌پیماید. مسیرهای بزرگ همچنین به توزیع وزن بولدوزر کمک می‌کند تا فشار وارد شده به زمین را کاهش دهد و حتی در شرایط شنی در بالا بماند.

شرکت مهندسی کویر سازه افرند

شرکت مهندسی کویر سازه افرند ، تولیدی – بازرگانی ، واردکننده و فروشنده انواع ماشین آلات راهسازی معدنی بالاخص فروش انواع لودر کوماتسو میباشد.
شرکت مهندسی کویر سازه افرند فروشنده و واردکننده انواع بیل مکانیکی کوماتسو با مجوز وزارت صمت میباشد. خریداران عزیز میتوانند با ارائه مجوزهای لازم و با تماس با کارشناسان مجرب ما ، بهترین خرید را انجام دهند

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

EnglishUnknownIran