شرکت مهندسی کویر سازه افرند

تولیدی - بازرگانی (سهامی خاص)

شرکت مهندسی کویر سازه افرند

قیمت بیل مکانیکی کوماتسو

قیمت بیل مکانیکی کوماتسو

این نوشته جهت معرفی و برآورد قیمت بیل مکانیکی کوماتسو میباشد. برای خرید انواع ماشین آلات راهسازی معدنی ا کارشناسان مجرب شرکت مهندسی کویر سازه افرند تماس حاصل فرمایید.

مقدمه

بیل مکانیکی با چنگال های آهنی خود به نام ناخن به زمین برخورد می کند و خاک جمع آوری شده را داخل پاکت خود می ریزد. چرخ های بزرگ و عریض بیل مکانیکی که با زنجیرهای مستحکم و پیوسته به هم متصل شده اند، ضمن استقامت حرکت در مسیرهای سخت، از واژگونی یا فرورفتن دستگاه و گیرکردن آن در ناحیه عملیاتی جلوگیری می کنند. باکت (پاکت) با استفاده از تیرک و بازو به سمت بالا و پایین، جلو، عقب، چپ و راست حرکت می کنند. این کار توسط راننده دستگاه نشسته در کابین انجام می شود.

قیمت بیل مکانیکی کوماتسو
قیمت بیل مکانیکی کوماتسو

معرفی شرکت کوماتسو

در سال ۱۹۵۷ این شرکت به اوج خود رسید. بدین ترتیب تمامی مدل ها مجهز به موتور، قطعات و محصولات کوماتسو هستند. یکی دیگر از افتخارات این شرکت تولید و ساخت بزرگترین بولدوزر جهان به نام D575 است. در سال ۲۰۰۸، این شرکت همچنین بیل مکانیکی کوماتسو Pc200-8-Hybrid را توسعه داد که یک بیل مکانیکی ۳۶۰ درجه است که از قدرت ترمز برای افزایش قدرت و کاهش مصرف سوخت استفاده می کند که بسیار مورد استفاده قرار می گیرد.
شرکت کوماتسو بیش از 70 درصد درآمد آن از فروش تجهیزات راهسازی و معدنی از جمله بولدوزر کوماتسو، کمپرسی کوماتسو، بیل مکانیکی کوماتسو و لودر کوماتسو و .. همچنین بخش قابل توجهی را به تولید تجهیزات الکترونیکی اختصاص می دهد.

قیمت بیل مکانیکی کوماتسو
قیمت بیل مکانیکی کوماتسو

قیمت بیل مکانیکی کوماتسو

شرکت مهندسی کویر سازه افرند با سابقه طولانی مدت در زمینه واردات و عرضه انواع ماشین آلات معدنی و راهسازی آماده ارائه خدمات به مشتریان گرامی در زمینه واردات و فروش انواع ماشین آلات اعم از ماشین آلات معدنی شامل انواع دامپتراک ، کامیون معدنی ، انواع بیل مکانیکی سنگین و نیمه سنگین ، لودر سنگین معدنی و بلدوزر با برندهای معتبر جهانی همچون کوماتسو ، کاترپیلار و هیوندایی میباشد شایان ذکر است این مجموعه توانایی واردات محصولات مد نظر مشتریان گرامی را با قیمت مناسب و در کمترین زمان ممکن دارا میباشد  .

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

EnglishUnknownIran