شرکت مهندسی کویر سازه افرند

تولیدی - بازرگانی (سهامی خاص)

شرکت مهندسی کویر سازه افرند

راهنمایی در مورد بیل مکانیکی کوماتسو

راهنمایی در مورد بیل مکانیکی کوماتسو

در این مقاله قصد داریم در رابطه با موضوع راهنمایی در مورد بیل مکانیکی کوماتسو و کاربردهای این ماشین مطالبی عرض نماییم.

درباره بیل مکانیکی کوماتسو

کوماتسو یکی از بزرگترین تولیدکنندگان بیل مکانیکی ، بلدوزر ، لودر و… در زمینه طراحی، تولید و مهندسی ماشین آلات راهسازی معدنی در جهان است. این شرکت یکی از صنایع سنگین ژاپن می‌باشد. این شرکت در میان دیگر شرکت‌های سازنده ماشین آلات سنگین توانسته است سهم بسیار زیادی از بازار خودروهای سنگین را بدست بیاورد.
یکی از اصلی ترین منابع درآمدی این شرکت ، بیل‌های مکانیکی آن بوده چرا که مشخصات بیل مکانیکی کوماتسو، به طور واضحی از بسیاری از شرکت‌های دیگر بهتر بوده و قیمت آن نیز به صرفه تر است. این شرکت، نه تنها در کیفیت ، بلکه در بحث خدمات پس از فروش نیز نسبت به دیگر تولیدکنندگان پیشتاز است.در ادامه، به بررسی دقیق تر مشخصات فنی بیل کوماتسو خواهیم پرداخت.

راهنمایی در مورد بیل مکانیکی کوماتسو
راهنمایی در مورد بیل مکانیکی کوماتسو

بررسی مشخصات

  • موتور: از آنجایی که میزان توان و قدرت مورد نیاز برای فعالیت‌های عمرانی مختلف با یکدیگر تفاوت دارد، موتور بیل مکانیکی‌های شرکت کوماتسو در اندازه‌ها و قدرت‌های مختلف به بازار عرضه می‌شوند تا همه افراد با هر اندازه فعالیت عمرانی بتوانند به هدف خود برسند.
  • قدرت موتور: قدرت موتور بیل‌های مکانیکی شرکت کوماتسو از مقدارهای بسیار کوچکی مانند 100 اسب بخار شروع شده و حتی تا 700 اسب بخار هم ادامه دارد!
  • حجم باکت: بسته به اختیار شما و سال ساخت بیل مکانیکی شما، حجم باکت مورد نظر شما می‌تواند از مقادیر کوچکی مانند 1 مترمکعب شروع شده و تا مقادیر بزرگی مانند 10 متر مکعب نیز برسد.
    البته همیشه استثناهایی در دو طرف این محدوده وجود دارند ولی این اندازه‌ها عموما برای بیل‌های استاندارد درست هستند.
  • سیستم ترمز گیری: از آن جایی که شرکت کوماتسو یک شرکت ژاپنی بوده و همیشه و همیشه به سلامت جسمی ‌مشتریان خود اهمیت می‌داده است، یکی از قدرتمند ترین سیستم‌های ترمز موجود در بازار، سیستم ترمز بیل مکانیکی کوماتسو است. ترمز این بیل از سر خوردن بیل به طور کامل جلوگیری می‌کند. همچنین، برخی از این ترمز‌های بیل مکانیکی دارای چند دیسک ترمز متصل به یکدیگر می‌باشند که از حرکت و سر خوردن آن در سراشیبی‌ها به طور کامل جلوگیری می‌کند.
  • حفظ سلامت و امنیت راننده: همیشه این موضوع را در نظر داشته باشید که برای تمام شرکت‌های سازنده بیل مکانیکی، امنیت و سلامت راننده و دیگر کارگران از اهمیت بسیار بالایی برخوردار است. شرکت کوماتسو در این راستا اقدامات زیر را در نظر گرفته است:
    – استفاده از شیشه‌های مقاوم و ضد ضربه برای حفاظت از راننده در هنگام کار
    – کابین مقاوم که از ورود آتش و دیگر خطرات احتمالی جلوگیری می‌کند
    – استفاده پله‌هایی با اصطکاک و شیب مناسب برای جلوگیری از سر خوردن و افتادن راننده در هنگام سوار و یا پیاده شدن از بیل مکانیکی
    – استفاده از چراغ‌هایی قدرتمند برای فعالیت در شب
  • ویژگی‌های جانبی:
    – دارای کابین و سیستم تهویه مطبوع
    – دارای صندلی راحت
    – به صرفه و اقتصادی یودن قیمت بیل‌ها
    – مصرف سوخت پایین: یکی دیگر از مهم ترین مشخصات فنی بیل مکانیکی کوماتسو که در نسخه‌های جدید تر آن بیشتر مشهود است، قابلیتی به نام حالت اقتصادی، یا همان Economy Mode، است که در صورت فعال کردن آن، میزان قدرت موتور قدری کمتر شده ولی در عوض میزان مصرف سوخت شما تا حدی کاهش می‌یابد.
    – هزینه‌های نگهداری پایین

شرکت مهندسی کویر سازه افرند ، تولیدی – بازرگانی ، واردکننده و فروشنده انواع ماشین آلات راهسازی معدنی بالاخص فروش انواع لودر کوماتسو میباشد.
شرکت مهندسی کویر سازه افرند فروشنده و واردکننده انواع بیل مکانیکی  با مجوز وزارت صمت میباشد. خریداران عزیز میتوانند با ارائه مجوزهای لازم و با تماس با کارشناسان مجرب ما، بهترین خرید را انجام دهند

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

EnglishUnknownIran