شرکت مهندسی کویر سازه افرند

تولیدی - بازرگانی (سهامی خاص)

شرکت مهندسی کویر سازه افرند

قطعات لودر

قطعات لودر

آنچه در این مقاله میخوانیم در رابطه با قطعات لودر و لوام یدکی این ماشین و کاربرهای آن میباشد.

درباره قطعات لودر

قطعات لودر به دلیل استهلاک بالایی که دارند بعد از مدتی دچار فرسودگی میشوند و باید تعویض گردندند. امروزه خرید لوازم یدکی لودر که کیفیت بالا و همچنین گارانتی معتبر داشته باشد به یک مشکل تبدیل شده و به سختی میتوان قطعات لودر را که کیفیت ، قیمت و گارنتی معتبر داشت را پیدا کرد. حتی ممکن است در شهری زندگی کنید که لوازم یدکی لودر مورد نظر شما به سختی پیدا شود که این این نشان دهنده ضعف در توزیع قطعات لودر است.

توضیح کوتاه درباره لودر

لودر ها یکی از کاربردی ترین ماشین آلات در حوزه راهسازی و عمرانی هستند که با توجه به کارایی و انعطافی که دارند و با استفاده از جام جلوی دستگاه در حوزه های بارگیری ماشین آلات حمل خاک، بلند کردن و جابجایی اجسام، خاکبرداری و تمیز کردن سطح زمین استفاده می شود.لودر ها به سه دسته زیر تقسیم می شوند:

  • لودرهای چرخ زنجیری
  • لودرهای چرخ لاستیکی
  • بکهولودر (back hoe loader)
قطعات لودر
قطعات لودر

قطعات لودر کوماتسو

در ساخت لوازم یدکی لودر کوماتسو از آلیاژ هایی استفاده میشود که این آلیاژها در لوازم اورجینال از نوع مرغوب بوده و در نوع تقلبی نیز کیفیت چندان بالایی ندارند. لوازم یدکی لودر کوماتسو که در ساخت آنها در آلیاژها و متریال های مرغوب استفاده شده است میتوانند به مراتب دوام بالاتری داشته باشند که این موضوع برای مالکان لودر یک مزیت بزرگ محسوب میشود.

نکته درباره قطعات لودر

لوازم یدکی لودر کوماتسو بی کیفیت بر خلاف لوازم اورجینال از دوام و طول عمر کمی برخوردار هستند و همین موضوع مشکلات زیادی را برای خریداران به وجود می آورد. تعویض زود هنگام لوازم یدکی لودر کوماتسو از مشکلاتی است که این نوع قطعات لودر کوماتسو به وجود می آورند و هزینه های نگهداری لودر را افزایش میدهند.

راهنمای خرید لوازم یدکی لودر

برای خرید لوازم یدکی لودر بیش از آنکه بر روی قیمت ها حساسیت به خرج دهید بهتر است تا بر روی کیفیت و عملکرد آن حساسیت به خرج داده و قطعه با کیفیت را تهیه کنید . قطعات با کیفیت میتوانند هزینه های شما را بر خلاف تصور تا حد زیادی بکاهند اما چطور؟ زمانی که شما قطعات لودر اورجینال را با قیمت بالایی نیز خریداری میکنید مطمئنا نیازی به تعویض در کوتاه مدت نخواهند داشت و مدت زمان زیادی به طول خواهد انجامید تا فرسوده و از رده خارج شوند. هر چه قطعه دیرتر خراب و از رده خارج شود در نتیجه  نیازی به تعویض قطعه نیز نخواهید داشت و هزینه های نگهداری از لودر کاهش خواهد یافت.

شرکت مهندسی کویر سازه افرند با نام تجاری گروه کویر ، واردکننده و فروشنده انواع لودر و بیل مکانیکی کوماتسو با بهترین کیفیت در خدمت شما عزیزان میباشد.

شرکت مهندسی کویر سازه افرند سال ها در حوزه ماشین آلات راهسازی و سنگین فعالیت داشته و این افتخار را دارد که همواره به مشتریانش اهمیت بسزایی میدهد و با کیفیت ترین ماشین آلات را خدمت عزیزان عرضه می نماید. به منظوره مشاوره و خرید با شماره های پایین صفحه تماس حاصل فرمایید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

EnglishUnknownIran