شرکت مهندسی کویر سازه افرند

تولیدی - بازرگانی (سهامی خاص)

شرکت مهندسی کویر سازه افرند

بهترین راه برای پس انداز کردن چیست؟

شرکت مهندسی کویر سازه افرند

اول به خودتان پرداخت کنید

یکی از راه های اثر بخش در پس انداز کردن و بهترین راه برای پس انداز کردن این است که وقتی پولی بدست آوردید، در همان ابتدا تا جایی که می‌توانید مبلغی از این پول را کنار بگذارید. این پول برای شماست و وقتی این پول را کنار گذاشتید باید فرض کنید اصلا وجود ندارد.

فرقی نمی‌کند این پول از شغل اصلی شما بدست بیاید، سود سهام باشد یا از یک معامله کوچک یا از هر طریق دیگر… زمانی که پول بدست‌تان رسید باید بصورتی سخت‌گیرانه درصدی مشخص از این مبلغ را بردارید و دور از دسترس خودتان در جایی پس‌انداز کنید.

دو مزیت : اول اینکه از خرج شدن بیهوده پول شما جلوگیری می‌شود و دوم اینکه با انجام مداوم اینکار و مشاهده افزایش موجودی این پس‌انداز، انگیزه شما برای پس‌انداز بیشتر افزایش می‌یابد. این روش را انجام بدهید حتی اگر در ابتدا بتوانید چندده‌هزار تومان کنار بگذارید.

کاهش هزینه های اضافی

صرفه جویی هر چندهزار تومان در هر هفته در طول زمان اضافه خواهد شد. سعی کنید هزینه های زندگی را کاهش بدهید. خود را از ضروریات محروم نسازید، اما از تجملات و هر چیزی که به آن نیاز ندارید بکاهید. بسیاری از افراد ثروتمند در دنیا با صرفه‌جویی زندگی می‌کنند، چرا شما اینگونه نباشید؟

حساب پولتان را داشته باشید

همیشه باید بدانید که موجودی حساب‌تان چقدر است و جیب‌تان چقدر پول دارد. خیلی از افراد هستند که از موجودی حسابشان بی اطلاع ‌هستنند. این امر باعث می‌شود که کنترل مخارج و درآمدها دشوار شود .

سرمایه گذاری روی خودتان

شاید این توصیه به تنهایی بتواند درآمد و پولی که پس‌انداز می‌کنید را چندبرابر کند. سرمایه گذاری روی خودتان، یعنی اینکه یک مهارت جدید یاد بگیرید یا در حرفه‌ای که در آن هستید ماهرتر و بهتر شوید.

وقتی مهارت بیشتری داشته باشید، پول بیشتری بدست می‌‌آورید. برای 30 ثانیه فکر کنید: چه کسانی بیشترین درآمد را دارند؟ افرادی که مهارت‌شان بیشتر است .

خرید عمده

مواد شوینده گالنی به صرفه‌تر از ظرف‌های کوچک است. یک جعبه 10 تایی دستمال کاغذی یک بسته جایزه دارد. علاوه بر این هر روز کالاها گران می‌شود. خرید عمده به معنای خرید زیاد نیست بلکه به این معنی است که کالاهای مصرفی که هر روز به آنها احتیاج دارید را به شکل عمده و مصرف چند ماه بخرید. آهسته و پیوسته پیش بروید .

شرکت مهندسی کویر سازه افرند ، تولیدی – بازرگانی ، در این مقاله در مورد بهترین راه برای پس انداز کردن مطالبی را عرضه نموده ایم و امیدواریم مفید واقع شده باشیم .

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

EnglishUnknownIran