شرکت مهندسی کویر سازه افرند

تولیدی - بازرگانی (سهامی خاص)

شرکت مهندسی کویر سازه افرند

بهترین موبایل های 2022

لیست بهترین موبایل های سال 2022

در این مقاله میخواهیم لیست بهترین موبایل های 2022 را عرضه نماییم .
اپل ، سامسونگ ، شیائومی و بسیاری از تولیدکنندگان دیگر در حال آماده‌سازی گوشی های پرچمدار خود برای سال آینده میلادی هستند. همراه آلومگ باشید تا شما را با بهترین گوشی های ۲۰۲۲ به همراه زمان عرضه و مشخصات آنها آشنا کنیم. فکر می‌کنید بهترین گوشی های سال ۲۰۲۲ سامسونگ، شیائومی ، اپل ، وان پلاس ، هواوی و گوگل چه امکاناتی خواهند داشت.

آیفون SE 3

این گوشی یکی از بهترین گوشی های آیفون تولید شده میباشد که در آیفون 11 نقش مغز پردازنده را دارا بود . تغییرات بسیاری در این مدل جدید این گوشی را میبینیم . مانند به روز شدن چیپ جدید به بیونیک 15 و همچنین دارای شبکه 5G بسیار قدرتمند میباشد .

آیفون ۱۴ مکس

صفحه نمایش آیفون ۱۴ مکس ۶٫۷ اینچ خواهد بود که دقیقا با نمایشگر آیفون‌های ۱۲ پرو مکس و ۱۳ پرو مکس برابر است.یک نکته‌ی مثبت وجود دارد که می‌تواند آیفون ۱۴ مکس را به یک به‌روز رسانی عالی برای کسانی تبدیل کند که به‌دنبال گوشی‌هایی با نمایشگر بزرگ‌ هستند. معمولا نسخه‌های بزرگ‌تر آیفون با قیمت بالاتری هم به‌فروش می‌رسند، اما آیفون ۱۴ مکس قرار است ارزان‌تر باشد
در نتیجه، آیفون ۱۴ مکس هم نسخه‌ای ارزان‌تر از آیفون ۱۴ پرو مکس خواهد بود.

S22 Ultra (بهترین گوشی سامسونگ در سال 2022)

یکی از بهترین موبایل های 2022 که کیفیت، وضوح، کنتراست رنگی و … رقیبی در بازار برایش وجود ندارد. این نمایشگر ۶.۸ اینچی قادر است کیفیت QHD با وضوح ۱۴۴۰ در ۳۲۰۰ پیکسل و تراکم پیکسلی ۵۰۰ پیکسل بر اینچ ارائه نماید. میزان حداکثر روشنایی این نمایشگر ۱۷۵۰ نیت است که آنرا به درخشان ترین نمایشگر بازار تبدیل می کند. از دیگر ویژگی های این نمایشگر می توان به پشتیبانی از استاندارد HDR10+ اشاره کرد

سامسونگ S21 FE

این گوشی را به عنوان یکی از بهترین موبایل های 2022 پیشکش علاقه‌مندان کرده است. این گوشی از چیپست قدرتمند اسنپدراگون 888 قدرت می‌گیرد. به علاوه، سازندگان از دوربین پشتی سه گانه با سنسورهای 12، 8 و 12 مگاپیکسلی در کنار نمایشگر 6.4 اینچی Dynamic AMOLED 2X با وضوح 1080×2340 استفاده کرده‌اند تا فاصله بین گوشی های میان رده و پرچمدار، کم‌رنگ‌تر از همیشه شود.

 قبلا تمام ویژگی‌های این تلفن هوشمند را زیر ذره‌بین بردیم . به علاوه ، شما همین حالا قادر به خرید آن از معتبرترین فروشگاه‌های اینترنتی ایرانی هستید! بدون شک، این محصول را می‌توان یکی از بهترین گوشی های جدید سامسونگ ۲۰۲۲ معرفی کرد.

هواوی میت ۵۰ پرو

به نظر می‌رسد هواوی Mate 50 Pro قرار است با ویژگی‌های جالبی مانند تاچ چهاربعدی، الگوهای نوری ثابت و پویا و اسکنر اثر انگشت پشتی همراه شود. از لحاظ سخت‌افزاری نیز این گوشی قرار است از Kirin 9000 به عنوان مغز پردازشگر، نمایشگر بزرگ 6.8 اینچی با حاشیه‌های بسیار کم و همچنین یک باتری بزرگ 7 هزار میلی‌آمپر ساعتی استفاده شود. بی‌شک میت 50 پرو یکی از بهترین پرچمدارهای سال 2022 خواهد بود.

شیائومی 12، 12X و 12 پرو

شیائومی که این روزها با عرضه گوشی های میان رده قدرتمند در بازار یکه‌تازی می‌کند، حالا سه پرچمدار جدید از خانواده Xiaomi 12 نیز به بازار عرضه کرده است که دو مورد از آنها، از نخستین محصولاتی هستند که با تراشه Snapdragon 8 Gen 1 روانه بازار می‌شوند. از نظر ظاهری تفاوت چندانی میان این گوشی های هوشمند نیست، اما از نظر سخت افزاری، تفاوت‌هایی هست که به اختصار به آنها اشاره می‌کنیم.

این دو گوشی (12 و 12x)، ابعاد و ظاهری کاملا یکسان دارند و با نمایشگر 6.28 اینچی AMOLED، دوربین پشتی 50+13+8 مگاپیکسلی، دوربین سلفی 32 مگاپیکسلی، باتری 4500 میلی‌آمپر ساعتی با شارژ سریع 67 واتی و اسکنر اثر انگشت زیر صفحه به دست کاربران می‌رسند.

چینی‌ها دستگاه دیگری به نام Xiaomi 12 Pro را هم روانه بازار کرده‌اند که به نمایشگر بزرگتر 6.73 اینچی LTPO AMOLED و سیستم دوربین سه گانه با 3 سنسور 50 مگاپیکسلی مجهز شده است و تجربه‌ای نوین از عکاسی را برای کاربران رقم می‌زند. این گوشی همچنین در کنار تراشه Snapdragon 8 Gen 1، با فناوری شارژ سریع باتری 120 وات در اختیار خریداران قرار می‌گیرد.

گوگل پیکسل 6a

متاسفانه اطلاعات خاصی در مورد مشخصه‌های فنی این گوشی در دست نیست؛ با این حال انتظار می‌رود گوشی جدید گوگل طی نیمه دوم سال 2022 با قیمتی در حدود 500 دلار برای مدل 64 گیگابایتی و 800 دلار برای مدل 128 گیگابایتی آماده عرضه شود. این دستگاه همچنین قرار است جدی‌ترین رقیب برای دو گوشی Galaxy A53 و Galaxy A73 سامسونگ باشد.

نوکیا X50

در روزهای نخستی که نوکیا به تصاحب اچ ام دی گلوبال درآمد، نام این برند فنلاندی حسابی روی زبان افتاد؛ ولی حالا مدتی‌ست که دیگر آن اخبار جذاب و هیجان‌انگیز در مورد گوشی های نوکیا شنیده نمی‌شود. هرچند، گزارش‌ها حاکی از آن هستند که مهندسان این کمپانی روی Nokia 8.3 به عنوان جایگزین گوشی Nokia 9 PureView در حال کار هستند و احتمالا پرچمدار 2022 نوکیا با نام X50 معرفی خواهد شد.

این گوشی هوشمند قرار است به پنج دوربین در بخش پشتی با سنسور اصلی 108 مگاپیکسلی، نمایشگر 6.5 اینچی و یکی از چیپ‌های سری Snapdragon 700 مجهز شود. متاسفانه اطلاعات بیشتری از بهترین گوشی نوکیا 2022 در دست نیست.

ویوو X80

متاسفانه اطلاعاتی چندانی در مورد این تلفن های هوشمند در دست نیست، با این حال، می‌توان گفت که حداقل یکی از پرچمداران 2022 ویوو به چیپست دایمنستی 9000 مدیاتک، نمایشگر 120 هرتز +FHD و دوربین پشتی 50 مگاپیکسلی با لرزشگیر مخصوص همراه خواهد شد.

شرکت مهندسی کویر سازه افرند ، تولیدی – بازرگانی ، پاسخگوی سوالات شما عزیزان در هر زمینه ای میباشد .
در این نوشته سعی کردیم لیست بهترین موبایل های 2022 را توضیح دهیم .

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

EnglishUnknownIran