شرکت مهندسی کویر سازه افرند

تولیدی - بازرگانی (سهامی خاص)

شرکت مهندسی کویر سازه افرند

مشخصات لودر wa900-3

مشخصات لودر wa900-3

در این نوشته در رابطه با مشخصات لودر wa900-3 و برتریهای آن نسبت با لودرهای دیگر به بحث میپردازیم.

مشخصات فنی لودر wa900-3

کی از پیشرفته‌ترین لودرهای توان بالای دنیاست که از آخرین تکنولوژی‌های شرکت کوماتسو بهره می‌برد. قدرت موتور این لودر ۶۷۲ کیلووات معادل با ۹۰۱ اسب بخار است. ظرفیت باربری آن معادل ۶۳.۶۱ تن است که وزن عملیاتی آن را برابر ۱۱۶.۴ تن قرار می‌دهد.

مشخصات لودر wa900-3
مشخصات لودر wa900-3

لودر هوشمند کوماتسو

تکنولوژی جدید کوماتسو بر روی ماشین آلات راهسازی و معدنی جدید خود، یک سیستم کاملا اتوماتیک برای کنترل موتور است که بر اساس عملیات مورد نظر اپراتور برای لودر ، گشتاور و قدرت مورد نیاز را به طور دقیق فراهم می‌سازد.

نسل جدید لودرهای WA900 کوماتسو با سیستم جدید هیدرولیک به نام CLSS ارتقا یافته‌اند. این سیستم از طریق پمپ‌های پیستون با تغییر متغیر، نیرو را به اندازه‌ی درخواستی برای انجام عملیات تولید می‌کند. در این صورت روغن هیدرولیک خنک نگاه داشته می‌شود. در نتیجه سرعت کار بالا می‌رود و مصرف سوخت بهینه می‌شود. ذخیره سوخت همچنین با سیستم‌‍‌های دیگری مانند سیستم خاموش کردن خودکار موتور در زمان بیکاری و همچنین سیستم کمکی حالت اقتصادی در مونیتور کابین موجود میباشد.

سیستم نوسانی کلاچ

این سیستم که بر روی لودر WA900 قرار گرفته است ، وجود این سیستم باعث میشود که بارگیری و انتقال بر روی کامیون به راحتی هر چه تمام تر صورت پذیرد. این سیستم از هرزگردی چرخ ها جلوگیری مینماید. به همین دلیل استهلاک دستگاه بسیار کمتر خواهد شد.

لودرهای کوماتسو با وزن های عملیاتی از پنج تن تا هفت تن به طور کامل بر روی تأمین نیازهای مشتری متمرکز شده اند.  لودر های کوماتسو به دلیل جمع و جور بودنمناسب برای فضاهای محدود هستند و برای جابجایی مواد در محل های ساخت و ساز و حفاری مفید هستند علاوه بر این در کار جاده نیز به همان راحتی هستند. کار با آنها حتی برای یک اپراتور بی تجربه نیز آسان خواهد بود. برای افزایش بهره وری و بهبود برنامه ریزی ، Komtrax را می توان در تمام مدل های جدید برای نگهداری فعال و آسان فعال کرد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

EnglishUnknownIran