شرکت مهندسی کویر سازه افرند

تولیدی - بازرگانی (سهامی خاص)

شرکت مهندسی کویر سازه افرند

معرفی گروه کویر

معرفی گروه کویر

در این مقاله در رابطه با شرکت و معرفی گروه کویر مطالبی خدمت شما عزیزان عرضه میداریم. شما عزیزان برحسب نیاز خود در رابطه با امر صادرات و واردات ، بازرگانی ، امور تجاری ، ترخیص کالا و ماشین آلات راهسازی معدنی و خط تولید ، میتوانید با ما در ارتباط باشد.

معرفی گروه کویر و شرکت مهندسی کویر سازه افرند

شرکت مهندسی کویر سازه افرند با نام گروه کویر با توجه به استراتژی مشخصی که به عنوان مبنای کار خود در نظر داشته است در جهت تحقیق و توسعه فعالیت های تجاری خود اقدام به تاسیس واحد تحقیقاتی و تولیدی به مساحت 6000 متر در شهر کاشان نمود.
در این مجموعه تولیدی با تاکید بر داشتن کارشناسان متخصص ، مدیران نخبه و ارتباطات  تجاری با شرکای خارجی  همراه با بهره گیری از دانش علمی و فنی در راستای تکنولوژی روز تولید و فن آوری های نوین اقدام به تولید محصولات صنعتی شامل مولد (موتور) های برق با انواع دیزلی ، بنزینی و گازی  و بازسازی و نوسازی انواع ماشین آلات و دستگاه های صنعتی و هم چنین اسمبلینگ قطعات نیمه كامل (SKD) مونتاژ قطعات كاملا منفصل (CKD) و ساخت و تولید  تجهیزات صنعتی می نماید.

معرفی گروه کویر
شرکت مهندسی کویر سازه افرند

زمینه های فعالیت گروه کویر عبارتند از : واردات ماشین آلات و دستگاه های صنعتی – ماشین آلات خطوط تولید کارخانه ها – ژنراتور های صنعتی ، مولد (موتور) های برق دیزلی ، بنزینی و  گازی -ربات های صنعتی هوشمند-قطعات و لوازم ماشین آلات و دستگاه های خطوط تولید کارخانه ها-مواد اولیه کالاهای صنعتی و شیمیایی و… خدمات مشاوره  طراحی و تامین صنایع تولیدی- خدمات واردات و صادرات کالا – حمل و نقل بین المللی – خدمات بازرگانی امور گمرکی و مجوز های واردات و صادرات کالا.

تامین کالا از کلیه نقاط جهان (اروپا،آسیا ، آمریکا و ….) جهت واردات و صادرات ، حمل و نقل داخلی و بين المللى به صورت زمینی ، هوایی و دریایی و تهیه کشتی به صورت چارتری از سراسر دنیا

ثبت سفارش و اخذ مجوزهای لازم از سازمان های مربوطه – اخذ مجوز صادرات کالا ، ارائه خدمات صادرات و واردات کالا از کلیه گمرکات کشور و درگاه های گمرکی به صورت کاملا تخصصی (دریایی – زمینی – هوایی)

خدمات گشایش اعتبار ، حواله های ارزی و برات اسنادی

خدمات لجستیکی (استریپ و استافینگ) و انبارداری – خدمات بیمه – خدمات بازرسى و استاندارد كالاى تجارى

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

EnglishUnknownIran