شرکت مهندسی کویر سازه افرند

تولیدی - بازرگانی (سهامی خاص)

شرکت مهندسی کویر سازه افرند

مشخصات فنی بیل مکانیکی

مشخصات فنی بیل مکانیکی

در این مقاله میپردازیم به مشخصات فنی بیل مکانیکی ، که بیل مکانیکی کوماتسو را هم در بر میگیرد.

در رابطه با مشخصات فنی بیل مکانیکی کوماتسو :

بیل مکانیکی کوماتسو یکی از ماشین های مهم حفاری و راهسازی به شمار می آید.  اما این ماشین سنگین دارای قطعات و لوازم جانبی از جمله پمپ و پمپ هیدرولیکی میباشد.که هر چند وقت بک بار دچار خرابی و فرسودگی میشود ، و نیاز دارد که تعویض گردد.
در این میان به صرفه نیست که مدل دیگری جایگزین آن شود و بهتر است که این قطعات به صورت دوره ای تعویض گردد.

مشخصات فنی بیل مکانیکی
شرکت مهندسی کویر سازه افرند

بیل مکانیکی هیدرولیک :

بیل مکانیکی هیدرولیک از دو بخش تشکیل شده است. شامل کابین ، وزنه تعادلی که نیروی حفاری را جبران می‌نماید ، موتور ، بوم ، بازوی حفاری (معروف به چوب) و سطل میباشد.

کوماتسو ماشین‌های خود را با بیل‌های کوچک تا 11339 کیلوگرم، بیل‌های متوسط ​​بین 11340 تا 31751 کیلوگرم و بیل‌های بزرگ بین ۳۱۷۵۲ تا ۱۱۷۹۳۴ کیلوگرم بخش بندی می‌کند.

هدف از انتخاب بیل مکانیکی :

هدف اصلی هر بیل مکانیکی حفاری است با درک کامل از مشاغل رایج و عمقی که باید به آن برسید. وارد فرآیند خرید شوید. دانستن اندازه بهینه سطل برای برنامه شما مهم است همچنین مهم است که اندازه‌های مختلف سطل را در اختیار داشته باشید.
اضافه کردن کنترل ماشین به یک بیل مکانیکی می‌تواند آن را کارآمدتر و سازنده‌تر کند (در کاربردهای مناسب). این ممکن است در واقع به مالک احتمالی این امکان را بدهد که با یک ماشین کوچکتر کارآمدتر باشد ، در مقایسه با خرید ماشین بزرگتر برای حجم عظیم خاکبرداری.

با مراجعه به صفحه فروشگاه وبسایت شرکت مهندسی کویر سازه افرند. میتوانید برای خرید انواع بیل مکانیکی اقدام فرمایید. انواع ماشین آلات راهسازی معدنی ، لودر و غیره . با تماس با کارشناسان مجرب شرکت میتوانید از قیمت و نوع دستگاه مطلع گردید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

EnglishUnknownIran