شرکت مهندسی کویر سازه افرند

تولیدی - بازرگانی (سهامی خاص)

شرکت مهندسی کویر سازه افرند

لودر کوماتسو

لودر کوماتسو

در این نوشه در رابطه با لودر کوماتسو و انواع این دستگاه مطالبی خرمت شما عزیزان عرض مینماییم.

لودر کوماتسو :

لودرهای کوماتسو با داشتن یک خط درایو هیدرواستاتیک یا Powershift همیشه نیروی کششی بالا و مصرف سوخت فوق العاده پایین را ارائه می دهند.
لودرهای کوماتسو با وزن های عملیاتی از پنج تن تا هفت تن به طور کامل بر روی تأمین نیازهای مشتری متمرکز شده اند.  این ماشین ها به دلیل جمع و جور بودنمناسب برای فضاهای محدود هستند و برای جابجایی مواد در محل های ساخت و ساز و حفاری مفید هستند علاوه بر این در کار جاده نیز به همان راحتی هستند.
لودر های کوماتسو با ترکیبی کامل از قدرت و راحتی ، استانداردهای جدیدی را برای صنعت لودرها ایجاد کرده است.

لودر کوماتسو
لودر کوماتسو

مدل های مختلف

کوماتسو دومین تولید کننده ماشین آلات و تجهیزات معدنی جهان، بعد از شرکت کاترپیلار می باشد. با این حال، در برخی مناطق (ژاپن، چین) کوماتسو نسبت به کاترپیلار سهم بیشتری دارد. شرکت کوماتسو دارای واحدهای تولیدی و خدماتی و فروش در کشورهایی مانند: ایالات متحده امریکا , کانادا, مکزیک , برزیل , انگلستان , ایتالیا , آلمان , اندونزی , چین , تایلند , هند و تایوان بوده و تولید این کمپانی در ژاپن، آسیا، آمریکا و اروپا نیز فعال می باشد. شرکت ماشین آلات راهسازی کوماتسو با تکیه بر دانش فنی خود توانسته است در تولید ماشین آلات راهسازی و انواع بیل مکانیکی ، لودر ، بلدوزر و … پیشرو باشد.

لودر WA 600-1 ، WA 500-1 ، WA 470/3 ، WA 450/3 ، WA 800-1 و …

شرکت مهندسی کویر سازه افرند ، تولیدی – بازرگانی ، واردکننده و فروشنده انواع ماشین آلات راهسازی معدنی بالاخص فروش انواع لودر میباشد.
شرکت مهندسی کویر سازه افرند فروشنده و واردکننده انواع ماشین آلات راهسازی با مجوز وزارت صمت میباشد. خریداران عزیز میتوانند با ارائه مجوزهای لازم و با تماس با کارشناسان مجرب ما، بهترین خرید را انجام دهند.


خرید لودر کوماتسو

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

EnglishUnknownIran