شرکت مهندسی کویر سازه افرند

تولیدی - بازرگانی (سهامی خاص)

شرکت مهندسی کویر سازه افرند

انواع لودر ولوو

انواع لودر ولوو

آنچه در این مقاله میخوانیم در رابطه با انواع لودر ولوو و تاریخچه و چگونگی و روش کاربرد این ماشین ، میباشد.

تاریخچه لودر ولوو

در سال ۱۹۵۰ ، AB Volvo شرکت سازنده تراکتور و ماشین آلات Bolinder-Munktell (BM) را خریداری کرد. در سال ۱۹۷۳، نام شرکت به Volvo BM AB تغییر یافت. در طول دهه ۱۹۸۰ و ۱۹۹۰ تعدادی از تولیدکنندگان تجهیزات ساختمانی آمریکایی، اروپایی و آسیایی خریداری شدند.

انواع لودر ولوو
انواع لودر ولوو

ویژگی‌های لودر ولوو

  1. راحتی بیشتر اپراتور ( راننده)
  2. ایمنی بالاتر اپراتور در هنگام عملیات اجرایی در کابین
  3. اپراتور در هنگام عملیات عمرانی از بر محیط احاطه کامل دارد.
  4. صدای بسیار کمی در درون کابین به گوش می رسد.
  5. عملکرد بسیار بالای دستگاه منجر به بهره‌وری بالاتر می شود.
  6. مصرف سوخت پایین تر
  7. سیستم هیدرولیک هوشمند
  8. حسگر بار
  9. هیدرولیک سریع تر
  10. انتقال قدرت پیشرفته

لودر ولوو L90E

این مدل از لودر‌های ولوو به روز می باشد. دارای سیستم هیدرولیک سنجش بار، موتور دستگاه دارای کنترل الکترونیکی می باشد. و سیستم ترمز به طور کامل هیدرولیکی است.همچنین کابین اپراتور بسیار مدرن و راحت است .این مدل لودر دارای برنامه خودکار تغییر دنده می باشد، که در نوع خود منحصر به فرد شمرده می شود . در بازار ایران این مدل لودر ولوو طرفداران زیادی دارد با اینکه ظرفیت عملیاتی پایینی دارد و در پروژه‌های سنگین معدن نمی تواند زیاد خوب ظاهر شود. ولی در تمامی پروژه‌های که نیازمند جابه‌جایی مواد و مصالح می باشد. بسیار پر قدرت ظاهر می شود و سرعت چرخش بالای دستگاه این سرعت را چندین برابر نموده است.

لودر ولوو L120E

این مدل لودر ولوو از قدرت بیشتری به نسبت لودر L90E برخوردار است به همین علت برای پروژه‌هایی با شرایط سخت جابه‌جایی و معادن و پروژه‌های سنگین مورد استفاده قرار می گیرد.این مدل دارای فن هیدرولیک می باشد. که به صورت الکترونیکی کنترل می شود. بیشتر امتیازات و شرایط L120E به مانند L90E می باشد و تفاوت فقط میزان قدرت این دو مدل می باشد، این مدل در بازار ایران کاملا شناخته شده است و کاربرد زیادی دارد.

لودر ولوو L150E

این مدل از لودر‌های ولوو به نسبت دو نمونه قبلی که به آنها در بالا اشاره شد. از قدرت بیشتری برخوردار است. و موتور آن در حدود ۲۸۴ اسب بخار است. که بیشتر در معادن و پروژه‌های سنگین مورد استفاده قرار می گیرد. این مدل همانند مدل‌های قبلی دارای همان ویژگی‌ها می باشد.

شرکت مهندسی کویر سازه افرند با نام گروه کویر سازه ، وارد کننده و فروشنده انواع بیل مکانیکی از جمله بیل مکانیکی کوچک میباشد. برای اطلاعات بیشتر در مورد خرید بیل مکانیکی کوماتسو و انواع لودر کوماتسو با کارشناسان مجرب گروه کویر تماس حاصل فرمایید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

EnglishUnknownIran