شرکت مهندسی کویر سازه افرند

تولیدی - بازرگانی (سهامی خاص)

شرکت مهندسی کویر سازه افرند

درباره لودر کوماتسو

درباره لودر کوماتسو

در این نوشته به بحث درباره لودر کوماتسو که از معتبرترین ماشین آلات راهسازی معدنی میباشد ، میپردازیم.

تکنولوژی کابین لودر کوماتسو

یک سیستم یکپارچه اطلاعات را به طور مستقیم در مانیتور اصلی دستگاه از راه دور از طریق Komtrax نشان می دهد. همچنین، کنترل عملکرد از طریق دکمه ها و اهرم های ماشین امکان پذیر است.
برای راحتی اپراتور، یک صندلی معلق در هوا، با پشتی بلند و مجهز به سیستم گرمایشی در کابین وجود دارد. ارتعاشات دستگاه کم شده است و ساختار قاب فرمان باعث افزایش قدرت می شود. علاوه بر این، کابین با اهرم کنترل الکترونیکی مجهز به سوئیچ F-N-R برای ارگونومی و راحتی اپراتور میباشد.

درباره لودر کوماتسو
درباره لودر کوماتسو

حفاری اتوماتیک لودر کوماتسو

سیستم جدید حفاری اتوماتیک چرخش سطل را با فشار سنجی که به تجهیزات کار متصل است کنترل می کند. سیستم، قادر به کاهش خستگی اپراتور و بهینه سازی بار سطل است. برای تعمیر و نگهداری، یک درب جدید در عقب و فن استاندارد در عقب لودر اجازه می دهد تا دسترسی آسان به رادیاتور فراهم شود و فضای گسترده تری برای سهولت تمیز کردن در اختیار باشد. درهای موتور دسترسی سریع و راحت برای چک کردن های روزانه و موارد خدمات را فراهم میکند.
حفره DEF دارای یک جلد مغناطیسی مناسب برای نگه داشتن کلاه در هنگام پر کردن  یک چاه است. و دارای یک اندازه سنج است که از پر شدن بیش از حد جلوگیری میکند.

لودرهای کوماتسو با وزن های عملیاتی از پنج تن تا هفت تن به طور کامل بر روی تأمین نیازهای مشتری متمرکز شده اند.  لودر های کوماتسو به دلیل جمع و جور بودنمناسب برای فضاهای محدود هستند و برای جابجایی مواد در محل های ساخت و ساز و حفاری مفید هستند علاوه بر این در کار جاده نیز به همان راحتی هستند.

شرکت مهندسی کویر سازه افرند با نام تجاری گروه کویر ، واردکننده و فروشنده انواع لودر و بیل مکانیکی کوماتسو با بهترین کیفیت در خدمت شما عزیزان میباشد .

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

EnglishUnknownIran