شرکت مهندسی کویر سازه افرند

تولیدی - بازرگانی (سهامی خاص)

شرکت مهندسی کویر سازه افرند

محصولات شرکت کوماتسو

محصولات شرکت کوماتسو

در این مقاله در رابطه با محصولات شرکت کوماتسو و اولویت بندی استفاده از این محصولات مطالبی خدمت شما عزیزان عرض مینماییم.

محصولات شرکت کوماتسو

شرکت کوماتسو یکی از بزرگترین سازندگان بولدوزر, بیل مکانیکی و لودر در دنیا که در زمینه طراحی و تولید و توسعه مهندسی ماشین آلات و تجهیزات معادن در جهان به شمار میرود. در طول سال ۱۹۵۷ این شرکت به اوج نقطه ی عطف خود رسید و تمامی مدل ها مجهز به موتورها و قطعات کوماتسو و محصولات خود شرکت کوماتسو بوده اند.

وقایع

  • سال ۱۹۲۴ : تولید اولین دستگاه پرس ورق فولادی 450 تنی
  • اکتبر سال ۱۹۳۱ : تولید اولین تراکتور زنجیری
  • جولای سال ۱۹۳۴ : اولین عرضع در بورس توکیو با قیمت اولیه
  • ژانویه سال ۱۹۴۳ : تولید اولین نمونه بلدوزر
  • ژانویه سال ۱۹۵۳ : تولید اولین لیفتراک
  • سال ۱۹۶۵ : تولید اولین نمونه لودر
  • اکتبر سال ۱۹۶۸ : تولید اولین بیل مکانیکی
  • ژوئن ۲۰۰۷ : تولید اولین بیل مکانیکی هایبریدی

محصولات مهم شرکت کوماتسو

انواع محصولات شرکت کوماتسوفروش تجهيزات معدني و راهسازي شامل بلدوزر، دامپتراك، بيل مكانيكي، سنگ شكن، گريدر، جرثقيل، دستگاه هاي حفرتونل و لودر چرخ لاستيكي و زنجيري است، كوماتسو همچنين بخش وسیعی را به توليد تجهيزات الكترونيكي اختصاص داده است.

 

محصولات شرکت کوماتسو

محصولات شرکت کوماتسو

بیل مکانیکی

بیل‌های مکانیکی هیدرولیک از جمله ماشین آلات راهسازی شرکت کوماتسو می باشد. بیل‌های مکانیکی هیدرولیک، بیل‌های جهانی هستند که با بالاترین کیفیت مواد و صنعتگری برتر ساخته شده‌اند. بیل‌های کوماتسو به دلیل طراحی‌های منحصر به فرد ریخته‌گری و فرآیندهای تولید کلاس جهانی در سخت‌ترین شرایط کار مقاومت می‌کنند. از قابلیت های بیل‌های کوماتسو با حداکثر شش حالت کار، می توان زمان چرخه سریع، حرکات چند منظوره بی دردسر، حرکات دقیق سطل و قابلیت‌های بالابری عالی نام برد. کوماتسو با در نظر گرفتن اپراتور، کابین‌ها را طوری طراحی کرده که بهترین و راحت ترین محیط کابین ممکن را ارائه دهد.

لودر

لودرها از جمله ماشین آلات راهسازی کوماتسو هستند که قابلیت راحتی، کارآمدیی و کارایی زیادی دارد. با استفاده از فناوری نوآورانه هیدرولیک و قطار درایو و کیفیت سنگ جامد، لودرهای کوماتسو نیازهای سخت‌ترین معادن سنگ و فرآورده‌های معدن را برآورده می‌کنند.

گریدر

ویژگی‌های منحصر به فرد در گریدر کوماتسو سه کاره بودن آن است. در مرحله اول آن ها با بهره گیر‌ی از هیدرولیک دقیق، بیل مکانیکی و بهره برداری از عملکرد مناسب اپراتور خوب را بهتر می‌کنند و هیچ نگرانی در مورد اصطکاک موتور وجود ندارد. دوم اینکه انتقال منحصر به فرد حالت دوگانه باعث می‌شود که اپراتورهای بی تجربه بتوانند تکنیک خود را بهبود بخشیده و سرعت خوبی پیدا کنند. سرانجام هیدرولیک با جدیدترین سیستم کنترل درجه برای عملکرد دقیق کاملا یکپارچه است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

EnglishUnknownIran