شرکت مهندسی کویر سازه افرند

تولیدی - بازرگانی (سهامی خاص)

شرکت مهندسی کویر سازه افرند

درباره شرکت کوماتسو

درباره شرکت کوماتسو

درباره شرکت کوماتسو ( که به ژاپنی: コマツ) مطالبی چند را در اختیار شما عزیزان قرار میدهیم. شرکت بزرگ کوماتسو یک شرکت ژاپنی است که با تکیه بر دانش فنی خود توانسته است به این مهم دست یابد.
تولید انواع ماشین آلات راهسازی و صنعتی از قبیل بیل مکانیکی ، لودر ، بلدوزر وغیره ، خود را به شرکتی بزرگ مبدل کرده است.
مدیریت شرکت بزرگ ژاپنی کوماتسو در سال ۱۸۹۴ با آغاز فعاليت شركت معدنی تاکیوچی شروع گردید و شكل گيری واقعی و گسترش این شرکت معتبر در سال ۱۹۱۷ همزمان با جنگ جهانی اول اتفاق افتاد و در همان موقع واحد تجهيزات معدنی ، توليدات آهنی و ابزارآلات گسترش يافت. در سال ۱۹۲۱ شرکت کوماتسو از شرکت معدنی تاکیوچی جدا گردید و نام كوماتسو به صورت رسم برای اين شركت انتخاب گردید. در همان سال فعاليت توليدات ریخته‌گری از تجهيزات و ماشين آلات راهسازی معدني كاملاً جدا شد.

شرکت کوماتسو
شرکت مهندسی کویر سازه افرند

میتوان درباره شرکت کوماتسو گفت :

یک مطلب دیگر درباره شرکت کوماتسو ، کمپانی کوماتسو بعد از شرکت کاترپیلار بزرگترین شرکت سازنده ماشین آلات راهسازی و استخراج معادن به شمار میرود. شرکت کوماتسو علاوه بر این صاحب کارخانه‌ای به منظور تولید گیربکس و اکسل به‌نام کارخانۀ آوازو میباشد که به‌ غیر از تولید این دو مجموعه ، ساخت بیل‌مکانیکی ، گریدر ، بولدوزر و لودر نیز در این کارخانه انجام می‌گردد. اما مهندسی و تولید گیربکس‌های کوماتسو تنها در این کارخانه انجام می‌شود.
شرکت مهندسی کویر سازه افرند فروشنده و واردکننده انواع بیل مکانیکی و لودر کوماتسو فعالیت چندین ساله را دارد. این شرکت تجربه و فعالیتی تولیدی و بازرگانی بالای 10 سال را دارد. معدن داران عزیز میتوانید با داشتن مجوز مربوط با تماس با کارشناسان شرکت کویر سازه افرند از محصولات متنوع بهره مند گردید.
خدمات شرکت مهندسی کویر سازه افرند :
بازرگانی و تجارت بین الملل-واردات و صادرات
نصب،راه اندازی و تعمیرات ( خدمات پس از فروش )
مهندسی فرآیند خطوط تولید کارخانجات
مشاوره،طراحی و تامین تجهیزات صنایع

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

EnglishUnknownIran