شرکت مهندسی کویر سازه افرند

تولیدی - بازرگانی (سهامی خاص)

شرکت مهندسی کویر سازه افرند

بیل مکانیکی بهترین دستگاه حفاری؟

بیل مکانیکی بهترین دستگاه حفاری؟
در این مقاله در رابطه با این موضوع که بیل مکانیکی بهترین دستگاه حفاری ؟ است یا نه ، مطالبی خدمت شما عزیزان عرض مینماییم.

بیل مکانیکی بهترین دستگاه حفاری؟

بیل مکانیکی از برترین ماشین آلات سنگین ساختمانی و راه‌سازی در حفاری به شمار می‌آید که قادر به حفاری دقیق حتی در سطوح پایین‌تر از محل قرارگیری ماشین می‌باشد. این دستگاه شامل بازوی مفصلی (دکل و استیک)، باکت و کابین گردان (فیرو) در قسمت بالا و در قسمت پایین شامل چرخ، زنجیری یا چرخ لاستیکی می‌باشد.

مزایا

قابلیت انجام عملیات به صورت ثابت و بدون نیاز به فضای وسیع قابلیت نصب تجهیزات جانبی مختلف انجام عملیات حفاری تا عمق زیاد قدرت مانور و پایداری بسیار بالا

کاربرد بیل مکانیکی

برش به وسیله ابزار آلات هیدرولیکی حفر کانال و زیرسازی لایروبی رودخانه‌ها هموارسازی زمین حمل مصالح معدنکاری خاکبرداری گودبرداری تخریب  
بیل مکانیکی بهترین دستگاه حفاری؟

بیل مکانیکی بهترین دستگاه حفاری؟

بهترین دستگاه حفاری و گود برداری

نصب چکش هیدرولیکی به جای باکت این دستگاه، شرایط را برای تخریب سطوح سنگی یا بتنی را به وسیله بیل و چکش فراهم می‌کند. برای انجام کار در زمین‌هایی با خاک نرم و حجم زیاد، لودر ماشینی اقتصادی‌تری می‌باشد اما برای انجام عملیات درون شهری مناسب نیست. به دلیل رانش‌های ایجاد شده برای ساختمان‌های اطراف استفاده از بیل مکانیکی در اولویت قرار می‌گیرد. اولین نمونه بیل ‌مکانیکی توسط فردی به اسم ویلیام اسمیت اوتیس (William smith otis) در سال ۱۸۳۶ میلادی ساخته شد. دستگاهی که او ساخت باعث سهولت عملیات خاکبرداری به صورت چشمگیری شد که از آن زمان تاکنون تغییرات زیادی در بیل مکا‌نیکی ایجاد شده است.

بکهو لودر Backhoe loader

بکهو لودرها از ترکیب لودر و بیل ‌مکانیکی هستند. این مدل‌ها به گونه‌ای ساخته شده‌اند که یک لودر در جلو و یک بیل در عقب آنها قرار دارد. از این نوع ماشین برای انجام عملیات‌های سبک، کنار زدن موانع، خاکبرداری‌های کم حجم و لوله‌گذاری کانال‌های کوچک و متوسط استفاده می‌شود. این مدل دستگاه دارای انواع مختلفی نظیر بکهو لودر ثابت، گردان و کشویی می‌باشد. شرکت مهندسی کویر سازه افرند ، تولیدی – بازرگانی ، واردکننده و فروشنده انواع ماشین آلات راهسازی معدنی بالاخص فروش انواع لودر کوماتسو میباشد. شرکت مهندسی کویر سازه افرند فروشنده و واردکننده انواع بیل مکانیکی کوماتسو با مجوز وزارت صمت میباشد. خریداران عزیز میتوانند با ارائه مجوزهای لازم و با تماس با کارشناسان مجرب ما، بهترین خرید را انجام دهند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

EnglishUnknownIran