شرکت مهندسی کویر سازه افرند

تولیدی - بازرگانی (سهامی خاص)

شرکت مهندسی کویر سازه افرند

معرفی بیل مکانیکی کوماتسو

معرفی بیل مکانیکی کوماتسو

آنچه در این مقاله میخوانیم در رابطه با معرفی بیل مکانیکی کوماتسو و مشخصات و کاربرد این بیل مکانیکی میباشد.

بیل مکانیکی کوماتسو

بیل مکانیکی با چنگال های آهنی خود به نام ناخن به زمین برخورد می کند و خاک جمع آوری شده را داخل پاکت خود می ریزد. چرخ های بزرگ و عریض بیل مکانیکی که با زنجیرهای مستحکم و پیوسته به هم متصل شده اند ، ضمن استقامت حرکت در مسیرهای سخت ، از برگشتن یا فرورفتن دستگاه و گیرکردن آن در ناحیه عملیاتی جلوگیری مینماید.

شرکت کوماتسو

از افتخارات این شرکت تولید و ساخت بزرگترین بولدوزر جهان به نام D575 است. در سال ۲۰۰۷ ، این شرکت همچنین بیل مکانیکی کوماتسو Pc200-8-Hybrid را توسعه داد که یک بیل مکانیکی ۳۶۰ درجه است که از قدرت ترمز برای افزایش قدرت و کاهش مصرف سوخت استفاده می کند که بسیار مورد استفاده قرار می گیرد. شرکت کوماتسو بیش از 70 درصد درآمد آن از فروش تجهیزات راهسازی و معدنی از جمله بولدوزر کوماتسو، کمپرسی کوماتسو، بیل مکانیکی کوماتسو و لودر کوماتسو و .. همچنین بخش قابل توجهی را به تولید تجهیزات الکترونیکی اختصاص می دهد.

معرفی بیل مکانیکی کوماتسو
معرفی بیل مکانیکی کوماتسو

انواع بیل مکانیکی کوماتسو

بکهو لودر: بکهو لودر ابزاری ترکیبی بوده که از دو ابزار لودر و بیل بوجود آمده است و با مجهز بودن به جام های معکوس مناسب استفاده در حفاری های بسیاری عمیق و یا نقاط خاص خواهد بود.

بیل مکانیکی با سیستم کابلی : نوع دیگر از بیل های مکانیکی کوماتسو با نام سیستم کابلی نیز شناخته می شود که در اصل همان بیل هیدرولیکی رایج و معمولی است که استفاده می شود. بیل مذکور نیز به دو دسته اصلی تقسیم می شود که از آن ها با نام بیل های جام جلو و بیل های جام عقب یاد می شود.

دراگ لاین : آخرین نوع از بیل های مکانیکی کوماتسو نیز با نام دراگ لاین شناخته می شوند که برای حفاری در سطح های پایین مورد استفاده قرار می گیرند و برای لوله گذاری و حفر کانال مناسب هستند.

نکته :

در واقع مهمترین اصل در عملکرد بیل ها، بار و قدرت موتور است. روی پلاکی که مشخصات بیل مکانیکی درج شده این نشانگر مشخص کننده قدرت و مدل دستگاه ذکر شده است و با کمی دقت مشاهده می شود که مثلا PC400 , 400LC-7 روی آن درج شده است.

شرکت مهندسی کویر سازه افرند با نام گروه کویر سازه ، وارد کننده و فروشنده انواع بیل مکانیکی از جمله بیل مکانیکی کوچک میباشد. برای اطلاعات بیشتر در مورد خرید بیل مکانیکی کوماتسو با کارشناسان مجرب گروه کویر تماس حاصل فرمایید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

EnglishUnknownIran