شرکت مهندسی کویر سازه افرند

تولیدی - بازرگانی (سهامی خاص)

شرکت مهندسی کویر سازه افرند

خرید بیل مکانیکی

خرید بیل مکانیکی

آنچه در این مقاله میخوانیم در رابطه با خری بیل مکانیکی و چگونگی خرید این ماشین راهسازی میباشد.

نحوه خرید بیل مکانیکی

برای خرید بیل مکانیکی مناسب ا کار خود به المان های زیر را بررسی نمایید.

وزن کاری:  این گزینه تاثیر بسزایی در انتخاب و مناسب دانستن یک دستگاه برای عملیاتی که پیش رو است خواهد داشت.

نوع و مدل موتور: چندین کمپانی معروف و مشهور در جهت تولید موتورهای دیزل وجود دارند که از مشهور ترین آنها میتوان به ولوو ، کامینز ، هیوندا یا هیوندای و … اشاره نمود.

انتخاب ماشینی که موتور قدرتمند ، شناخته شده و مشهوری دارد نه تنها باعث اطمینان شما به عملکرد اصلی آن میشود بلکه بی شک تأمین مایحتاج آن ، تأمین قطعات و تضمین خدمات پس از فروش آن نیز مشخص تر است.

طول بوم و بازو : این گزینه نیز یکی از پارامترهای  فنی ماشین است که صرف نظر از برند تولید کننده دستگاه هنگام خرید توسط خریدار باید به آن دقت شود تا دستگاهی را خریداری کند که کارایی مطلوب را داشته باشد.

حداکثر عمق حفاری: این پارامتر نیز همانند طول بوم و بازو از مشخصات فنی دستگاه میباشد و سوای از برند و قیمت دستگاه باید به آن دقت نمود.

خرید بیل مکانیکی
خرید بیل مکانیکی

المان های مؤثر در خرید بیل مکانیکی

سیستم استاندارد لوله کسی جهت نصب چکش: بیل مکانیکی با بیل هیدرولیک به این کاربرد نیز مشهور است ، میتوان بر روی آن چکش جهت حفاری و تراشیدن نصب کرد.

از قابلیت‌های این ماشین می‌توان به نصب چکش (پیکور) که بسیار پرکاربرد است اشاره کرد. نصب چکش هیدرولیکی یا پنوماتیک بجای باکت این دستگاه، این امکان را فراهم می‌کند که سطوح و حجم‌ها سنگی یا بتونی را که بنا به دلایلی نمی‌توان با مواد منفجره و یا کمپرسور تخریب کرد، به‌وسیله مجموعه این دو وسیله (بیل و چکش) تخریب نمود.

این گزینه نیز بر قیمت و البته کارایی ماشین موثر است:

نوع چرخ: اینکه بیل مکانیکی چرخ زنجیری باشد یا چرخ لاستیکی بر قیمت خرید آن نیز تاثیر گذار است. اولین دلیل این تاثیر این است که معمولاً انواع چرخ زنجیری مدل های بزرگتری از بیل مکانیکی هستند. قیمت تمام شده تولید این دستگاه با چرخ زنجیری بالاتر از چرخ لاستیکی است.

نکات خرید

۱. مقیاس مهندسی

یکی از فاکتورهای مهم، مقیاس بزرگی پروژه است. معمولا در پروژه‌های عمرانی کوچک تا متوسط مانند عریض سازی راه، کشیدن کانال انتقال آب کشاورزی و… از بیل مکانیکی‌های مرسوم بازار استفاده می‌شود مانند pc200, pc220 , pc300. اما در پروژه های عمرانی بزرگ یا معادن مخصوصا در برخورد با سنگ‌ معدنی سنگین مانند سنگ آهن ، یا حفاری در گودهای معدنی به نام پیت ، میبایست انتخاب دستگاه با نظرات مهندسین طراح انتخاب شود.

۲. وضعیت سرمایه

 اگر مشکلی از نظر سرمایه وجود نداشته باشیم ، می توانیم ساختار تجهیزات خود را خریداری کرده و بیل مکانیکی برند های معروف مانند کوماتسو را خریداری کنیم. بنابراین به طور محسوس رقابت پذیری قرارداد پروژه های بزرگ خود را افزایش می دهیم.

۳. انطباق بیل مکانیکی با دیگر ماشین آلات

در لحظه خرید بیل مکانیکی باید تطبیق با تجهیزات موجود خودمان ، از جمله تطبیق کارایی بیل مکانیکی با کارایی تجهیزات دیگر را مد نظر داشته باشیم. به عنوان مثال ، قیمت بیل مکانیکی کوچک پایین است ، اما با کامیون کمپرسی بزرگ که معادل “دامپتراک کوچک” است مطابقت ندارد و “دامپ تراک بزرگ” همخوانی ندارد.

فروش بیل مکانیکی در شرکت مهندسی کویر سازه افرند

شرکت مهندسی کویر سازه افرند ، تولیدی – بازرگانی ، واردکننده و فروشنده انواع ماشین آلات راهسازی معدنی بالاخص فروش انواع لودر کوماتسو میباشد.
شرکت مهندسی کویر سازه افرند فروشنده و واردکننده انواع بیل مکانیکی کوماتسو با مجوز وزارت صمت میباشد. خریداران عزیز میتوانند با ارائه مجوزهای لازم و با تماس با کارشناسان مجرب ما، بهترین خرید را انجام دهند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

EnglishUnknownIran