شرکت مهندسی کویر سازه افرند

تولیدی - بازرگانی (سهامی خاص)

شرکت مهندسی کویر سازه افرند

موارد استفاده بیل مکانیکی

موارد استفاده بیل مکانیکی

در این مقاله در رابطه با موارد استفاده بیل مکانیکی و نحوه استفاده از این دستگاه به بحث میپردازیم.

موارد استفاده

عملیات لایروبی

گودبردای و خاکبرداری

مسطح کردن سطح زمین

حفر گوال و کانال

حمل مواد

معدنکاری

از قابلیت‌های این ماشین می‌توان به نصب چکش ( پیکور ) که بسیار پرکاربرد است اشاره کرد. نصب چکش هیدرولیکی یا پنوماتیکبجای باکت این دستگاه، این امکان را فراهم می‌کند که سطوح و حجم‌ها سنگی یا بتونی را که بنا به دلایلی نمی‌توان با مواد منفجرهو یا کمپرسور تخریب کرد، به‌وسیله مجموعه این دو وسیله (بیل و چکش) تخریب نمود.

موارد استفاده بیل مکانیکی
موارد استفاده بیل مکانیکی

انواع بیل مکانیکی و موارد استفاده

بیل مکانیکی چرخ زنجیری

این وسیله معمولاً در انواع سنگین تر آن ساخته میشود ، به دلیل اصطکاک بالاتر با زمین معمولاً در شیب های تند تر و خاکهای سست تر توانمندی بیشتری دارد،  به همین دلیل به طور گسترده در کار ساخت و ساز مانند حفر تراشه‌ها، سوراخ‌ها، ساختمان‌ها مورد استفاده قرار می‌گیرد.

بیل مکانیکی چرخ لاستیکی

این ماشین موارد مصرف گسترده تری دارد و در پروژه های عمرانی شهری که معمولاً بر روی سطوح محکم تر انجام میشود ، جابه جایی سریع لازم است و رد چرخ های آن آسیب کمتری هم به خیابان ها میزند مناسب تر است.

بیل مکانیکی بکهولودر

بکهولودرها نمونه ای دیگر از انواع بیل های مکانیکی هستند که ترکیب لودر و بیل مکانیکی می باشند. ساختار این مدل به گونه ای است که یک لودر در جلو و یک بیل در عقب آن تعبیه شده است. از این وسیله برای انجام عملیات های سبک، برداشتن موانع، خاکبرداری های سبک و لوله گذاری کانال های کوچک و متوسط استفاده می شود. این مدل بیل مکانیکی انواع مختلفی دارد که از جمله می توان به بکهولودر ثابت، گردان و کشویی اشاره کرد.

بیل مکانیکی منقاری

انجام عملیات لایروبی

اجرای حفاری های قائم

حمل و انتقال بار به صورت قائم

حمل و جا به جایی مصالحی هم چون ماسه، شن، ذغال سنگ و غیره

شرکت مهندسی کویر سازه افرند ، تولیدی – بازرگانی ، واردکننده و فروشنده انواع ماشین آلات راهسازی معدنی بالاخص فروش انواع لودر کوماتسو میباشد.
شرکت مهندسی کویر سازه افرند فروشنده و واردکننده انواع بیل مکانیکی کوماتسو با مجوز وزارت صمت میباشد. خریداران عزیز میتوانند با ارائه مجوزهای لازم و با تماس با کارشناسان مجرب ما ، بهترین خرید را انجام دهند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

EnglishUnknownIran