شرکت مهندسی کویر سازه افرند

تولیدی - بازرگانی (سهامی خاص)

شرکت مهندسی کویر سازه افرند

مشخصات فنی بیل مکانیکی کوماتسو

مشخصات بیل مکانیکی کوماتسو

آنچه در این مقاله میخوانیم در رابطه با مشخصات فنی بیل مکانیکی کوماتسو و نامگذاری این دستگاه ها میباشد

مشخصات بیل مکانیکی کوماتسو

بیل مکانیکی یک ماشین ساختمانی بزرگ با موتور دیزلی است که برای کندن زمین با سطل خود برای ایجاد تراشه‌ها، سوراخ‌ها و پایه‌ها ساخته شده است.

اما بیل مکانیکی صرفا برای یک کار ساخته نشده است، با تعویض سطل با یک ضمیمه دیگر، این قطعه از تجهیزات حفاری همچنین می‌تواند پاک‌سازی، بارگیری و تخلیه، درجه‌بندی یک محل کار و سایر کارهای سنگین را انجام دهد.

کوماتسو 

به طور معمول این ماشین‌ها کنترل از راه دور می‌شوند، اما برخی از مدل‌ها این چنین نیست. در گذشته، بیل مکانیکی برای قدرت حفاری خود به کابل یا سیم طناب نیاز داشت. اما امروزه آنها به سیستم های هیدرولیک متکی هستند که آنها را متحرک تر و کارکرد آنها را آسان تر می‌کند.

مشخصات بیل مکانیکی کوماتسو
مشخصات بیل مکانیکی کوماتسو

مشخصات انواع بیل مکانیکی

بیل مکانیکی برای انجام انواع مختلفی از مشاغل طراحی شده است و در اندازه‌های مختلف تولید می‌شود. طبق تعریف انجمن سازندگان تجهیزات و مشخصات فنی بیل مکانیکی کوماتسو  سه دسته اصلی وجود دارد:

نوع اول بیل‌های استاندارد بین ۱۰۰۰۰ تا ۹۰۷۱۸ کیلوگرم وزن دارند. دو نمونه در این دسته بیل مکانیکی ۱۹۵۰۴ تا ۲۲۶۷۹ کیلوگرم و بیل مکانیکی ۱۳۶۰۷ تا ۱۵۸۷۵ کیلوگرم هستند. آن‌ها برای خاکبرداری‌های فله و کاربردهای بلند کردن سنگین بهترین هستند.

این دسته وسیع ترین طیف بیل مکانیکی موجود در بازار امروز را نشان می‌دهد. بیشترین حجم ماشین آلات فروخته شده در صنعت بین ۱۹ تا ۲۴ متریک تن و ۴۰-۳۳ متریک تن است.

نوع دوم بیل های ام آی دی آی یا میدی بین ۵۹۹۹ تا ۱۰۰۰۰ کیلوگرم وزن دارند. از این‌ها می‌توان زمانی استفاده کرد که یک محل کار در یک منطقه محدود است اما کار به چیزی قوی‌تر از مینی بیل مکانیکی نیاز دارد.

مشخصات فنی بیل مکانیکی کوماتسو

حمل و نقل و دسترسی را در نظر بگیرید: ممکن است خرید یک بیل مکانیکی با قدرت بالا و ظرفیت زیاد وسوسه انگیز باشد اما شرکت شما در حال حاضر چه نوع نیازی دارد؟ آیا رانندگان شما دارای گواهینامه‌های مناسب برای حمل ماشین های سنگین تر هستند؟ آیا محل کار شما به طور منظم در جاده‌های با وزن محدود است یا از شما می‌خواهد که از پل‌های با وزن محدود عبور کنید؟ اندازه مناسب بیل مکانیکی مطابق با کاربرد و جغرافیای شما همراه است.

مشخصات سطل بیل مکانیکی

سطل بیل مکانیکی ۱.۱ تا ۷ متر مکعب، بیل مکانیکی ۱ تن تا ۹۰ تن، ظرفیت: ۰.۱۵ Cum تا ۷ Cum

شرکت مهندسی کویر سازه افرند ، تولیدی – بازرگانی ، واردکننده و فروشنده انواع ماشین آلات راهسازی معدنی بالاخص فروش انواع لودر کوماتسو میباشد.
شرکت مهندسی کویر سازه افرند فروشنده و واردکننده انواع بیل مکانیکی کوماتسو با مجوز وزارت صمت میباشد. خریداران عزیز میتوانند با ارائه مجوزهای لازم و با تماس با کارشناسان مجرب ما، بهترین خرید را انجام دهند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

EnglishUnknownIran