شرکت مهندسی کویر سازه افرند

تولیدی - بازرگانی (سهامی خاص)

شرکت مهندسی کویر سازه افرند

درباره بیل مکانیکی

درباره بیل مکانیکی

درباره بیل مکانیکی  و  کاربردهای آن

در این مقاله اطلاعاتی درباره بیل مکانیکی برای شما عزیزان عرضه میداریم. بیل مکانیکی کاربردهای مختلفی دارد ، این ماشین در مواردی همچون حفاری های ساده ، مخصوصاً حفاری کانال ها ، خاک برداری ، انواع گود برداری ،  ، حمل اجسام و مواد و غیره بکار میرود.

کاربردهای خاص درباره بیل مکانیکی 

از قابلیت‌های این ماشین می‌توان به نصب پیکور (چکش) که بسیار پرکاربرد میباشد اشاره نمود. نصب چکش هیدرولیکی یا پانوماتیک بجای باکت این ماشین ، این امکان را فراهم می‌کند که سطوح و حجم‌ها بتونی یا سنگی را که بنا به دلایلی نمی‌توان با مواد منفجره و یا کمپرسور تخریب نمود ، به‌وسیله مجموعه این دو وسیله (بیل و چکش) تخریب کرد .

چرا از بیل مکانیکی بجای لودر استفاده میشود

این حقیقت که که حجم باکت بیل مکانیکی کمتر از بیل لودر میباشد ، همچنین لودر برای خاک های نرم صرفه اقتصادی بیشتری نیز از نظر زمان کارکرد و هزینه های جاری دارد ، اما نباید ازین موضوع مهم غافل شد که بیل مکانیکی با دقت زیادتری عمل کرده و مخصوصاً در گود برداری های ساختمانی در شهرها آسیب کمتری به ساختمان های جانبی میزند.
شرکت مهندسی کویر سازه افرند واردکننده و فروشنده اواع بیل مکانیکی
به منظور خرید و مشاوره با کارشناسان مجرب شرکت با شماره های پایین صفحه تماس حاصل فرمایید.
با مراجعه به صفحه فروشگاه وبسایت شرکت مهندسی کویر سازه افرند. میتوانید برای خرید انواع بیل مکانیکی اقدام فرمایید. انواع ماشین آلات راهسازی معدنی ، لودر و غیره . با تماس با کارشناسان مجرب شرکت میتوانید از قیمت و نوع دستگاه مطلع گردید.

درباره بیل مکانیکی

خدمات شرکت مهندسی کویر سازه افرند :
بازرگانی و تجارت بین الملل-واردات و صادرات
نصب،راه اندازی و تعمیرات ( خدمات پس از فروش )
مهندسی فرآیند خطوط تولید کارخانجات
مشاوره،طراحی و تامین تجهیزات صنایع
شرکت مهندسی کویر سازه افرند با تجربه ای بیش از یک دهه در امرصادرات و واردات مفتخر است که پكيج خدمات خود را در حوزه ی بازرگانی و تجارت بین الملل به شما عزیزان عرضه دارد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

EnglishUnknownIran