شرکت مهندسی کویر سازه افرند

تولیدی - بازرگانی (سهامی خاص)

شرکت مهندسی کویر سازه افرند

بزرگترین بیل مکانیکی کوماتسو

بزرگترین بیل مکانیکی کوماتسو

در این مقاله قصد داریم در رابطه با بزرگترین بیل مکانیکی کوماتسو که تولید شرکت کوماتسو که از بهترین تولیدکنندگان بیل مکانیکی ، لودر میباشد.

آشنایی با بزرگترین بیل مکانیکی کوماتسو

شرکت کوماتسو تاکنون توانسته است انواع مدل‌های مختلفی از بیل‌های مکانیکی موجود را به بازار عرضه کند که بزرگترین آن بیل مکانیکی کوماتسو مدل PC8000-6 است.

بررسی

موتور: اکثر بیل‌های مکانیکی موجود در بازار به صورت تک موتوره به بازار عرضه می‌شوند اما از آنجایی که این بیل مکانیکی بزرگتر و قدرتمند تر از بیل‌های مکانیکی عادی است، در این بیل مکانیکی از دو موتور ۱۵۰۰ کیلوواتی استفاده شده است. این مقدار قدرت تولید شده معادل قدرت تولید شده توسط ۳ فراری مدل Ferrari ۴۸۸ GTB است.

طول: ۱۴ متر (حتی بیشتر از یک اتوبوس)

عرض: ۱۰ متر( به اندازه عرض یک اتوبوس)

ارتفاع: ۹ متر

وزن: بین ۷۰۰ الی ۸۰۰ تن بسته به مدل و سال ساخت دقیق بیل مکانیکی

بزرگترین بیل مکانیکی کوماتسو
بزرگترین بیل مکانیکی کوماتسو

در رابطه با باکت

حجم باکت: یکی دیگر از مواردی که این بیل مکانیکی را به بزرگترین تبدیل کرده است، بحث حجم باکت این بیل مکانیکی است. این بیل مکانیکی قادر است تا حداکثر حجم ۴۲ متر مکعب را در باکت خود جای دهد! برای کسانی که در این حوزه تخصص دارند این عدد بسیار قابل توجه بوده و می‌تواند مقدار زیادی از زمان مورد نیازشان برای ساخت و ساز را بکاهد و به افزایش بازدهی آن‌ها کمک شایانی کند.

حداکثر ارتفاع حفاری: این باکت بزرگ علاوه بر ایجاد قابلیت حمل سریعتر مواد، باعث افزایش حداکثر ارتفاع حفاری نیز شده است. حداکثر ارتفاع حفاری این بیل مکانیکی ۸ متر است، یعنی به اندازه یک ساختمان دو طبقه.

بررسی چرخ ها

چرخ‌ها: نوع چرخ‌های این بیل مکانیکی از نوع زنجیری بوده و همانطور که در این مقاله دیگری اشاره کردیم، بیل‌های زنجیری نسبت به بیل‌های لاستیکی تحمل وزن بیشتری داشته و در برابر ضربه و ساییدگی نیز مقاوم ترند.

همچنین، هدایت و کنترل بیل‌های مکانیکی توسط چرخ لاستیکی راحت تر است.

شرکت مهندسی کویر سازه افرند ، تولیدی – بازرگانی ، واردکننده و فروشنده انواع ماشین آلات راهسازی معدنی بالاخص فروش انواع لودر کوماتسو میباشد.
شرکت مهندسی کویر سازه افرند فروشنده و واردکننده انواع بیل مکانیکی کوماتسو با مجوز وزارت صمت میباشد. خریداران عزیز میتوانند با ارائه مجوزهای لازم و با تماس با کارشناسان مجرب ما، بهترین خرید را انجام دهند.

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

EnglishUnknownIran