شرکت مهندسی کویر سازه افرند

تولیدی - بازرگانی (سهامی خاص)

شرکت مهندسی کویر سازه افرند

تولیدکنندگان عمده بیل مکانیکی

تولیدکنندگان عمده بیل مکانیکی

آنچه در این مقاله میخوانیم در رابطه با تولیدکنندگان عمده بیل مکانیکی و معرفی شرکت های تولیدکننده ماشین آلات راهسازی میباشد.

درباره تولیدکنندگان عمده بیل مکانیکی

شرکت کاترپیلار

شرکت کاترپیلار ، که دفتر مرکزی آن در ایلینوی ، ایالات متحده است ، با داشتن سهم قابل توجهی از صنعت جهانی تولید بیل ، در لیست بزرگترین شرکت های بیل مکانیکی جهان قرار می گیرد.این شرکت صاحب Bucyrus RH400 ، که عنوان بزرگترین بیل مکانیکی جهان را دارد. وزن دستگاه حدود ۹۸۰ تن است. بیل های كاترپیلار با دوام بوده و نگهداری آنها آسان است. بیشتر بیل مکانیکی های کاترپیلار دارای آخرین فن آوری و ویژگی های ایمنی هستند و برای انواع پروژه ها مورد استفاده قرار می گیرند.

کمپانی ولوو

یکی از بهترین تولید کننده های حال حاضر دنیا شرکت ولوو می باشد که زیرمجموعه سازنده خودرو سوئدی ولوو می باشد، این شرکت محصولات خود را وارد بازار ایران نموده است و توانسته جایگاه بسیار معتبری را کسب کند.شرکت ولوو تجهیزات مربوط به صنایع مرتبط با ساخت و ساز ، از جمله کامیون ، ماشین آلات معدن و ساخت و ساز را تولید و عرضه می کند.

شرکت کوماتسو

Komatsu بعد از Caterpillar دومین تولید کننده تجهیزات ساخت و استخراج معدن در جهان است.دفتر مرکزی این شرکت در میناتو ، توکیو ، ژاپن قرار دارد و نام آن به نام شهر کوماتسو ، استان ایشیکاوا ، جایی که در سال ۱۹۲۱ تأسیس شد ، گرفته شده است. بیل مکانیکی های کوماتسو با سیستم های جی پی اس سه بعدی در نوع خود منحصر به فرد هستند. این شرکت از نظر مشتریان بیل مکانیکی بسیار محبوب است – از مینی بیل گرفته تا بیل مکانیکی بزرگ و بسیار بزرگ.

تولیدکنندگان عمده بیل مکانیکی
تولیدکنندگان عمده بیل مکانیکی

کمپانی دوسان

شرکت دوسان یک شرکت چند ملیتی کره ای است که عمدتاً در زمینه تولید و عرضه تجهیزات سنگین ساختمانی فعالیت دارد.این شرکت به دلیل بیل مکانیکی ، لودر چرخ زنجیری ، کامیون کمپرسی ، مینی لودر و در سطح جهان مشهور است. دوسان به دلیل بیل‌های مکانیکی چرخ زنجیری مشهور است که عمدتا برای بارگیری ، بلند کردن ، حفر ، حمل و نقل و حفاری ساخته شده است. همچنین این بیل مکانیکی به علت حفاری انفجاری ، عملکرد عالی ، بازده بالای سوخت و کنترل راحت بسیار محبوب است .

شرکت هیتاچی

شرکت ماشین آلات ساختمانی هیتاچی در زمینه تولید ، فروش و سرویس دهی به طیف متنوعی از ماشین آلات ساختمانی و حمل و نقل مشهور است . این شرکت ژاپنی که در سال ۱۹۷۰ به عنوان زیرمجموعه گروه هیتاچی تاسیس شد ، به دلیل طیف وسیعی از ماشین آلات مانند بیل مینی و بزرگ ، جرثقیل ها ، لودر چرخ لاستیکی ، تجهیزات فشرده سازی سبک و کامیون های کمپرسی مشهور است.

شرکت لیبهر

گروه لیبهر بزرگترین تامین کننده تجهیزات سنگین در اروپا است. این شرکت آلمانی ، که توسط هانس لیبهر در سال 1949 تاسیس شد ، طیف گسترده ای از بیل مکانیکی بسیار محبوب را تولید می کند و آن را به یک شرکت پیشرو بیل مکانیکی تبدیل کرد .

شرکت هیوندای

صنایع سنگین هیوندای مستقر در کره جنوبی طیف وسیعی از مدل های بیل مکانیکی قدرتمند را برای تقریباً هرگونه برنامه حفاری ، بلند کردن و بارگیری از جمله جاده های محدود ، پروژه های بزرگ ساختاری ، حفاری های گسترده ، استخراج سنگین ، استخراج قراضه و غیره تولید نموده است .

خرید بیل مکانیکی

شرکت مهندسی کویر سازه افرند ، تولیدی – بازرگانی ، واردکننده و فروشنده انواع ماشین آلات راهسازی معدنی بالاخص فروش انواع لودر کوماتسو میباشد.
شرکت مهندسی کویر سازه افرند فروشنده و واردکننده انواع بیل مکانیکی  با مجوز وزارت صمت میباشد. خریداران عزیز میتوانند با ارائه مجوزهای لازم و با تماس با کارشناسان مجرب ما، بهترین خرید را انجام دهند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

EnglishUnknownIran