شرکت مهندسی کویر سازه افرند

تولیدی - بازرگانی (سهامی خاص)

شرکت مهندسی کویر سازه افرند

جام بیل مکانیکی

جام بیل مکانیکی

در این مقاله قصد داریم در رابطه با انتخاب جام بیل مکانیکی و انواع آن مطالبی خدمت شما عرض نماییم.

بیل مکانیکی با جام معکوس

در این نوع بیل مکانیکی ، جام بیل مکانیکی به صورت وارونه نسبت به سطح زمین می باشد . بیل جام معکوس برای حفاری ترانشه ، خاکبرداری پی و در مواردی که فضای کار محدود است ، مناسب می باشد . برای حفاری آسان از بیل با جام پهن و برای حفاری در زمین های سخت از جام با عرض کم استفاده می شود . اسامی رایج دیگر برای این نوع بیل عبارت است از :  کج بیل ، بیل پشت خم ، بیل کششی . در پشت بعضی از کج بیل ها برای حفظ تعادل در هنگام خاک برداری از یک وزنه تعادل ستفاده می شود . وزنه تعادل در کج بیل ها به سه حالت ذیل موجود می باشد : وزنه تعادل با قابلیت جدا شدن ، وزنه تعادل ثابت ، کج بیل که فاقد وزنه تعادل می باشد و خود موتور نقش وزنه تعادل را بازی می کند.

در این نوع ماشین ، جام بیل به صورت وارونه نسبت به سطح زمین می باشد. بیل جام معکوس برای حفاری ترانشه، خاکبرداری پی و در مواردی که فضای کار محدود است، مناسب می باشد. برای حفاری آسان از بیل با جام پهن و برای حفاری در زمین های سخت از جام با عرض کم استفاده می شود. اسامی رایج دیگر برای این نوع بیل عبارت است از:

  • کج بیل (back hoe)
  • بیل پشت خم
  • بیل کششی

جام بیل مکانیکی
جام بیل مکانیکی

بیل مکانیکی جام جلو

در شاول ها ، موقعیت جام تقریبا مشابه با جام لودرها به سمت آسمان می باشد . شاول در مقایسه با لودر کارایی کمتری داشته امّا در عوض مزیت آن  این است که مانند لودر محدودیت ارتفاع ندارد . این ماشین برای این که بار خود را تخلیه نمایند دریچه زیر جام آن  باز شده و بار آن تخلیه می شود . کاربرد این بیل ها عبارت است از : حفاری زمین های سخت در سطح بالای ماشین ، بارگیری کامیون ، انتقال مصالح به قرضه عمودی . این ماشین در دو نوع چرخ زنجیری و چرخ لاستیکی در بازار موجود می باشد . البته این ماشین ها معمولاً چرخ زنجیری بوده و سرعت آنها بسیار کم می باشد.

انتخاب جام

با توجه به شرایط کاری، اندازه و نوع مصالح جابه‌جا شونده، افزایش راندمان خاکبرداری و بارگیری به چهار مورد ذیل تقسیم‌بندی شده:

  • سنگین کار
  • استفاده عمومی
  • سبک کار
  • جابه جایی مواد

خرید بیل مکانیکی

شرکت مهندسی کویر سازه افرند ، تولیدی – بازرگانی ، واردکننده و فروشنده انواع ماشین آلات راهسازی معدنی بالاخص فروش انواع لودر کوماتسو میباشد.
شرکت مهندسی کویر سازه افرند فروشنده و واردکننده انواع بیل مکانیکی  با مجوز وزارت صمت میباشد. خریداران عزیز میتوانند با ارائه مجوزهای لازم و با تماس با کارشناسان مجرب ما، بهترین خرید را انجام دهند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

EnglishUnknownIran