شرکت مهندسی کویر سازه افرند

تولیدی - بازرگانی (سهامی خاص)

شرکت مهندسی کویر سازه افرند

بهترین بیل مکانیکی

بهترین بیل مکانیکی

در این نوشته در رابطه با بهترین بیل مکانیکی و کمک به نحوه انتخاب آن مطالبی خدمت شما عزیزان عرض مینماییم.

بهترین بیل مکانیکی های برند کوماتسو

بیل مکانیکی PC400-7 کوماتسو

بیل pc400 یکی از مدل‌های جدید برند کوماتسو به حساب می آید و دارای قدرت موتور ۳۳۰ اسب بخار است ، با موتوری ۶ سیلندر و وزن عملیاتی ۴۱۴۰۰ می باشد این مدل بیل برای اپراتور بسیار راحت و کم لرزش است و دید بسیار مناسبی را به خصوص در شب برای راننده به وجود می آورد زیرا دارای چراغ های بسیار بزرگ و قوی برای دید در شب می باشد و مانیتوری که تمامی مشکلات بوجود آمده را به راننده اعلام می نماید.

بهترین بیل مکانیکی
بهترین بیل مکانیکی

کمپانی کوماتسو

کوماتسو بعد از کاترپیلار دومین تولید کننده تجهیزات ساخت و استخراج معدن در جهان است.دفتر مرکزی این شرکت در میناتو ، توکیو ، ژاپن قرار دارد و نام آن به نام شهر کوماتسو ، استان ایشیکاوا ، جایی که در سال ۱۹۲۱ تأسیس شد ، گرفته شده است.

بیل مکانیکی لیبهر

لیبهر یکی دیگر از شرکت های ساخت انواع ماشین آلات راهسازی است. این شرکت آلمانی سوئیسی با آنکه زمان زیادی از ورود آن به ایران گذشته می گذرد. با وجود این کاربرد فراوانی دارد، سیستم هیدرولیک لیبهر بسیار ساده و در عین حال پر قدرت و پیشرفته است. متاسفانه مدل های جدید این بیل به بازار ایران وارد نشده است و فقط همین مدل قدیمی موجود می باشد. شرکت لیبهر متعلق به کشور آلمان است ولی شروع اولیه این بیل در کشور سوئیس بوده است.

برند هیوندا

هیوندای در کل جهان به خاطره محصولات ماشین سواری بسیار مشهور است ولی این غول ماشین سازی کره ای فقط در این زمینه نمی درخشد بلکه در تولیدات محصولات ماشین آلات راهسازی و سنگین بسیار پر قدرت و با کیفیت است .

برند ولوو

ولوو این شرکت چندین ملیتی سوئدی یکی از مهمترین عرضه کننده محصولات ماشین آلات راهسازی در جهان است. که در زمینه انواع کاموینت ، ماشین های سواری و سنگین و همچنین کشتی سازی فعالیت دارد. چنانچه در بازار ایران بعد از کاترپیلار و کوماتسو قرار می گیرد ولی محصولات با کیفیت و با استانداردهای بین المللی آن باعث شده محبوبیت خاصی در ایران پیدا کند.

بیل مکانیکی برند دوسان

دوسان یک شرکت کره ای می باشد. که مدل بیل مکانیکی سولار این شرکت در بازار ایران محبوب و پرکاربرد است.از این رو، این شرکت با انکه در ایران تنوع محصول زیادی ندارد. با وجود این، به علت کیفیت بالا مورد توجه است . مدل های دیگری را این شرکت بعد از سال ۲۰۱۰ تولید نمود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

EnglishUnknownIran