شرکت مهندسی کویر سازه افرند

تولیدی - بازرگانی (سهامی خاص)

شرکت مهندسی کویر سازه افرند

درباره بیل مکانیکی کوماتسو

بیل مکانیکی کوماتسو pc400-8r
بیل مکانیکی pc4000
شرکت مهندسی کویر سازه افرند

در این مقاله قصد داریم درباره بیل مکانیکی کوماتسو ، به چند مطلب بپردازیم.

دلیل انتخاب بیل مکانیکی کوماتسو

با توجه‌ به این موضوع که ایران دارای مساحت بالایی است و نیاز فراوان به راه‌سازی و جاده‌سازی در کشورمان وجود دارد ، در حال حاضر بیل مکانیکی کوماتسو مورد استقبال این حوزه‌ها قرار گرفته است. قدرت فنی و به‌کارگیری تکنولوژی روز دنیا باعث شده ، کوماتسو به یکی از کمتر کمپانی‌های موفق تبدیل شده است که بیل‌های مکانیکی ، بلدوزر ، لودر و … این مجموعه در رتبه اول قرار گرفته است.
تولیدات گسترده در رابطه با انواع ماشین‌آلات راه‌سازی و صنعتی از کوماتسو برندی ساخته که در همه ی کشورهای دنیا مشهور است. بنابراین محصولات این کمپانی در ایران نیز با استقبال زیادی رو به رو بوده و اجاره بیل مکانیکی به یک کار همیشگی برای مهندسان شهرسازی و انبوه‌سازان مبدل شده است.

چگونگی نام‌گذاری شرکت کوماتسو

نام کوماتسو را از نام یکی شهرهای کشور ژاپن گرفته اند، این شهر به علت دو اتفاق تاریخی برای مردم ژاپن مهم است. اول کاشت درخت کاجی به دست یکی از امپراتوری‌های ژاپن و دوم وجود معادن آهن و مس فراوان ، این شهر را برای مردم این سرزمین دارای ارزش نموده است. ازاین‌ جهت معنی ژاپنی کلمه کوماتسو نیز به عبارت (درخت کاج کوچک) اشاره میکند ، که همان رویداد تاریخی را یادآور می شود. مدیران و مشاوران اجرایی کمپانی کوماتسو با ابتکار عمل نام این شهر را برای کمپانی خود انتخاب کردند، بدین ترتیب امروزه انواع بیل مکانیکی این شرکت با نام کوماتسو به کل دنیا عرضه می‌ گردد.

ویژگی‌های بارز بیل مکانیکی کوماتسو

ویژگی‌های ارزنده بسیاری سبب شده که مهندسان و تکنسین‌های امور صنعتی کرایه بیل مکانیکی کوماتسو را بر هر برند دیگری ترجیح دهند. معرفی این ویژگی‌ها شمارا در شناخت مؤلفه‌های برتر موجود در محصولات کوماتسو یاری می‌رساند.

ریخته‌گری منحصربه‌فرد

فرایند ساخت کلاس جهانی که بر تولیدات کوماتسو اعمال می‌شود در کنار طراحی ریخته‌گری منحصربه‌ فرد سبب شده، بیل مکانیکی کوماتسو دارای نکات فنی و سازه‌ای عالی و مورد تأیید سازمان‌های بین‌المللی باشد.

مقاومت در برابر سخت‌ترین شرایط کاری

در سخت‌ترین شرایط کاری نیز می‌توان بر فعالیت خوب و عملکرد بی‌نقص تولیدات کوماتسو اعتماد داشت. بیل‌های هیدرولیکی این مجموعه‌آزمون‌های متعدد خود را در عرصه‌های سهمگین به‌خوبی پس داده و اکنون آماده فعالیت در حادترین شرایط کاری هستند.

 حرکات چندمنظوره سهل

فناوری‌های متعدد و ساختی بر اساس اصول و تکنیک‌های مهندسی سبب شده، انواع بیل مکانیکی کمپانی کوماتسو مورد قبول و محبوب ساخت‌وسازها و هرگونه عملیات عمرانی باشند. با نگاهی به این دستگاه‌ها زمان چرخه سریع، حرکات چندمنظوره بی‌دردسر و درنهایت قابلیت بالابری عالی از مشخصه‌های ذاتی آن‌ها به شمار می‌رود.

طراحی بهترین و راحت‌ترین کابین اپراتور

کوماتسو می‌کوشد تا بیل‌های خود را از همان ابتدا بر مبنای راحتی اپراتور طراحی نماید. بدین ترتیب بهترین شرایط برای نشستن اپراتور در این ماشین‌ها مهیا است و راننده بالاترین راحتی را حین کار تجربه می‌کند.

درباره بیل مکانیکی کوماتسو و انواع ماشین آلات راهسازی در شرکت مهندسی کویر سازه افرند میتوانید اطلاعات لازم را بدست آورید.

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

EnglishUnknownIran