شرکت مهندسی کویر سازه افرند

تولیدی - بازرگانی (سهامی خاص)

شرکت مهندسی کویر سازه افرند

بیل مکانیکی هیدرولیک

بیل مکانیکی هیدرولیک

در این مقاله به بررسی بیل مکانیکی هیدرولیک و کاربردهایی که این بیل مکانیکی دارد ، به بررسی میپردازیم.

کاربرد بیل مکانیکی هیدرولیک

از قابلیت ‌های این ماشین، نصب چکش روی آن است که بسیار پر کاربرد می باشد. نصب پنوماتیک یا چکش برقی بجای باکت دستگاه، این امکان را به وجود می آورد که اجسام سنگی و یا بتونی سطوح را که بنا به دلایلی نمی‌ توان با مواد منفجره تخریب کرد, از بین برد. لازم به ذکر است از آنجایی که باکت حجم کم و هزینه‌ ی نگهداری بالایی دارد، برای خاک های نرم و با حجم زیاد به جای بیل هیدرولیکی استفاده از لودر  اقتصادی ‌تر و به صرفه تر است.

بیل مکانیکی هیدرولیک
بیل مکانیکی هیدرولیک

بررسی بیل مکانیکی هیدرولیک

بیل های مکانیکی ماشین آلات و تجهیزات ساختمانی سنگینی هستند که شامل بازوی مفصلی، باکت و کابین چرخان ( اتاقک هم گفته می شود) می شوند. محل کابین در بالای سر شاسی چرخ دار یا زنجیری است. بیل مکانیکی کابل دار از وینچ ها و طناب های آهنی برای انجام حرکت ها استفاده می کند. آنها ادامه  تکامل طبیعی بیل های بخار هستند. تمام حرکت ها و عملکردهای بیل هیدرولیکی با استفاده از مایع هیدرولیکی، سیلندرهای هیدرولیکی و موتورهای هیدرولیکی انجام می شود. به علت به کار اندازی خطی سیلندرهای هیدرولیکی، شیوه عمل آنها در اساس متفاوت از بیل مکانیکی کابلی است.بیل های مکانیکی ماشین آلات و تجهیزات ساختمانی سنگینی هستند که شامل بازوی مفصلی، باکت و کابین چرخان ( اتاقک هم طلقی می شود) می شوند.

موارد استفاده بیل هیدرولیکی

 حمل مواد

برش توسط ادوات هیدرولیکی

لای روبی رودخانه

تخریب

حفر کانال، گودال، زیر سازی

تسطیح زمین

معدن کاری

تولید کنندگان

از عمده ‌ترین تولید ‌کنندگان بیل ‌های هیدرولیکی شرکت‌ های کوماتسو ، کاترپیلار ، سومی تومو ، دوو ، لیبر ، کوبلکو ، هیتاچی و هیوندای و… می‌ باشند که در ایران کوماتسو و هیوندایی از تولید کنندگان معروف در این زمینه اند.

شرکت مهندسی کویر سازه افرند وارد کننده و فروشنده انواع بیل مکانیکی کوماتسو با مجور وزارت محترم صمت میباشد. برای اطلاع از لیست قیمت با کارشناسان مجرب ما تماس حاصل فرمایید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

EnglishUnknownIran