شرکت مهندسی کویر سازه افرند

تولیدی - بازرگانی (سهامی خاص)

شرکت مهندسی کویر سازه افرند

بیل مکانیکی با سیستم کابلی

بیل مکانیکی با سیستم کابلی

در این مقاله در رابطه با بیل مکانیکی با سیستم کابیلی و همچنین بیل مکانیکی کوماتسو با سیستم کابلی نحوه استفاده و کاربرد این ماشین ، به بررسی میپردازیم.

درباره بیل مکانیکی با سیستم کابلی

بیل مکانیکی کوماتسو با سیستم کابلی عبارت است از یک اطاقک گردان که بر روی چرخ ها سوار می باشد و در انتهای جلوی آن بیل متصل شده است. دنه بیل مکانیکی شامل سه قسمت الحاقی جلو، اتاقک گردان روی ارابه و ارابه می باشد. هر کدام از این سه قسمت هم اقسامی دارند، به عنوان مثال قسمت الحاقی جلو دارای بوم، استیک و باکت است و قسمت اتاقک گردان روی ارابه دارای کابین راننده، موتور و وزنه تعادل می باشد. در قسمت ارابه نیز چرخ ها گاهی به صورت چرخ زنجیری و گاهی به صورت لاستیکی وجود دارند.

بیل مکانیکی با سیستم کابلی
بیل مکانیکی با سیستم کابلی

طریقه کار بیل مکانیکی با سیستم کابلی

بیل مکانیکی قابلیت این را دارد که اجزای دیگری مثل  مته،چکش، سنگ جت، چنگک،قیچی فلزبر، گراپ را روی آن نصب کرد. اگر سنگ های حجیم و سنگ های بتونی را نتوانید با مواد منفجره تخریب کنید چکش هیدرولیکی را در ازای باکت این دستگاه نصب کنید تا بتوانید عمل تخریب را انجام دهید.
باکت حجم کمی دارد اما به دلیل اینکه نگهداری آن دارای هزینه زیادی میشود.در صورت داشتن خاک‌ نرم و پرحجم میتوانید از  لودر استفاده کنید که هزینه کمتری را میپردازید. اما از لودر برای ساختن سازه های شهری نمیتوان استفاده کرد.چون باعث رانش زمین های اطراف میشود.

مدل های بیل مکانیکی

مدل های چنگک کاکتوس

چنگک مخصوص حفاری سنگین

چنگک شن

چنگک لجن

حرف آخر

از عمده ‌ترین تولید ‌کنندگان بیل ‌های هیدرولیکی شرکت‌ های کوماتسو ، کاترپیلار ، سومی تومو ، دوو ، لیبر ، کوبلکو ، هیتاچی و هیوندای و… می‌ باشند که در ایران کوماتسو و هیوندایی از تولید کنندگان معروف در این زمینه اند.

شرکت مهندسی کویر سازه افرند وارد کننده و فروشنده انواع بیل مکانیکی کوماتسو با مجور وزارت محترم صمت میباشد. برای اطلاع از لیست قیمت با کارشناسان مجرب ما تماس حاصل فرمایید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

EnglishUnknownIran