شرکت مهندسی کویر سازه افرند

تولیدی - بازرگانی (سهامی خاص)

شرکت مهندسی کویر سازه افرند

درباره بیل مکانیکی چرخ لاستیکی

درباره بیل مکانیکی چرخ لاستیکی

در این مقاله قصد داریم درباره بیل مکانیکی چرخ لاستیکی و کاربرد این ماشین راهسازی و ساختمانی مطالبی عرض نماییم.

بیل مکانیکی چرخ لاستیکی

این نوع دستگاه مهندسی به صورتی بسیار گسترده در مهندسی جاده و راه سازی از جمله ساخت و ساز جاده، ساخت وساز مسکن ، سایر پروژه های عمرانی ، شهر سازی ، تخمگذاری لوله و جاده و تعمیر پروژه استفاده ی بسیار زیادی می‌شود. سرعت حرکت چرخ لاستیکی این دستگاه در مقایسه با چرخ زنجیری بسیار بیشتر می باشد و شامل ویژگی های زیراست :
از نوع بیل مکانیکی زنجیری بسیار گرانتر می باشد و از قابلیت‌های این ماشین می‌توانیم به نصب چکش (پیکور) که به شدت کاربردی است و نصب مته ، سنگ جت ، قیچی فلزبر ، چنگک ، گراپ و دیگر موارد  اشاره ای داشته باشیم.

درباره بیل مکانیکی چرخ لاستیکی
درباره بیل مکانیکی چرخ لاستیکی

مزایا

نصب چکش هیدرولیکی یا پنوماتیک به جای باکت ، این امکان را فراهم می‌ آورد که سطوح و حجم‌ها سنگی یا بتونی را که بنا به دلایلی نمی‌توان با مواد منفجره یا کمپرسور تخریب شوند در پروژه ها ، به‌وسیله مجموعه این دو وسیله (بیل و چکش) با تبحری مثال نزدنی تخریب نمود.
به دلیل حجم کم بیل مکانیکی  و هزینه‌های بالای نگهداری، برای خاک‌های نرم و با حجم زیاد لودر وسیله ای بهتر و  اقتصادی‌تر می باشد ، اما مورد اطمینان برای کارهای شهری نوبده است (به دلیل رانش ایجاد شده برای ساختمان‌های اطراف بسیار خطرناک می باشد) ، که این موضوع باعث برتری بیل مکانیکی چرخ لاستیکی شده است.

جدیدترین مدل بیل مکانیکی لاستیکی

در بیل مکانیکی چرخ  لاستیکی ، سرعت حرکت با توجه به قدرت موتور بسیار محدود بوده است و در حدود ۱۰ تا ۱۲٫۵ کیلومتر در ساعت می باشد. در انواع جدیدی از این بیل های مکانیکی چرخ لاستیکی آنها نیز به ۴۰ کیلومتر در ساعت نیز رسیده اند. آخرین مدل این ماشین ، Ew ۱۶۰ و Ew ۱۸۰ ئی می باشند که همگی دارای خاصیت کاری چند منظوره و طراحی شده برای نیازهایی بسیار خاص اپراتوری در محل کار را دارند، هر دو مدل به نحوی بسیار خاص طراحی شده اند که در مطابقت صد در صد در خواست مشتریان برای اتمام سایر پروژه باشد.

شرکت مهندسی کویر سازه افرند ، تولیدی – بازرگانی ، واردکننده و فروشنده انواع ماشین آلات راهسازی معدنی بالاخص فروش انواع لودر کوماتسو میباشد.
شرکت مهندسی کویر سازه افرند فروشنده و واردکننده انواع بیل مکانیکی کوماتسو با مجوز وزارت صمت میباشد. خریداران عزیز میتوانند با ارائه مجوزهای لازم و با تماس با کارشناسان مجرب ما، بهترین خرید را انجام دهند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

EnglishUnknownIran