شرکت مهندسی کویر سازه افرند

تولیدی - بازرگانی (سهامی خاص)

شرکت مهندسی کویر سازه افرند

راهنمای خرید لودر

راهنمای خرید لودر

راهنمای خرید لودر و هر آنچه در مورد خرید لودر باید در نظر گرفت :

در این نوشته درباره راهنمای خرید لودر و هر آنچه در مورد خرید لودر باید مد نظر داشته باشیم را بررسی خواهیم کرد.
همانطور که میدانید لودر یکی از دستگاه ها یا ماشین آلات راهسازی معدنی به شمار می آید. پس برای خرید لودر میتوانید به قسمت فروشگاه وبسایت شرکت مهندسی کویر سازه افرند مراجعه فرمایید.

حتما نکات زیر را در نظر بگیرید و راهنمای خرید لودر را بررسی نمایید :

راهنمای خرید لودر
شرکت مهندسی کویر سازه افرند

باکت، ناخن، لبه برش پاکت و بازوهای لودر
در قدم اول بررسی کنید که ناخن‌های باکت افتاده‌اند یا خیر. پس از آن با بررسی کامل باکت و دور و بر آن مطمئن شوید که هیچ گونه شکستگی ، ، ترک ، پارگی ، زنگ زدگی و جوشکاری وجود نداشته باشد. با استفاده از جک‌ها و بلند کردن باکت اقدام به بررسی پین‌ها و فرسودگی بوش‌ها نمایید. بررسی کنید که سیلندرهای دستگاه سالم و بدون هیچ‌گونه ترک و جوشکاری باشند.

کابین و دستگاه‌های اپراتور
در هنگام بالا رفتن از لودر ، بررسی کنید که دستگیره‌ها و پله‌ها استحکام کافی را داشته باشند. همچنین سالم بودن وضعیت صندلی ، ساعت شمار، پدال‌ها و چراغ چک دستگاه ، جوی استیک‌ها و تمام چراغ‌های کنترلی و هشدار دستگاه را بررسی کنید.

موتور و قسمت هیدرولیک
معیوب بودن این قسمت می‌تواند ماشین را زمین گیر کند. تمام لوله‌ها و سیلندرها را بررسی کنید تا هیچ‌گونه صدمه‌ای ندیده باشند. مطمئن شوید تا لوله‌های هیدرولیک هیچگونه ترک و خردگی نداشته باشد. همه ی سیلندرهای هیدرولیک را بررسی کنید تا سالم بوده و نشتی روغن نداشته باشد. به صورت معمول هر ۱۰۰۰ ساعت بایستی فیلتر هوای لودر تعویض گردد.

ملزومات ایمنی
بررسی کردن ساختار محافظ اپراتور می‌باشد. در ثانی بایستی از نظر مقاومت در برابر اشیای پرتابی نیز بررسی گردد تا استحکام کافی را دارا باشد. تمامی اطراف سازه را چک نمایید تا شکستگی یا زنگ زدگی نداشته باشند.

مفصل لودر
نکته آخر اینکه به دنبال نشانه‌هایی از سایش روی قطعه های لودر باشید. اگر لودر در شرایط وضعیت ناهموار زمین سخت کار کرده باشد، می‌توان از روی مفصل دانست. اگر سایش بسیار زیادی در مفصل باشد، ممکن است در هنگام کار ، بازی یا حرکات بالا و پایین قابل توجهی در پین‌های دستگاه مشاهده میشود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

EnglishUnknownIran