شرکت مهندسی کویر سازه افرند

تولیدی - بازرگانی (سهامی خاص)

شرکت مهندسی کویر سازه افرند

بیل مکانیکی جام جلو

بیل مکانیکی جام جلو

در این مقاله در رابطه با بیل مکانیکی جام جلو و اینکه این ماسین چه کاربردهایی میتواند داشته باشد به بحث میپردازیم.

بیل مکانیکی جام جلو

این ماشین در دو نوع چرخ لاستیکی و چرخ زنجیری موجود می‌باشد. بیل جام جلو برای حفاری‌های بالای سطح زمین و بارگیری کامیون‌ها مورد استفاده قرار می‌گیرد. بیل‌های جام جلو برای حفاری سخت در بالای سطح ماشین می‌باشند؛ که قادر هستند فشار قابل توجهی به جام خود اعمال کنند، اما مصالحی که حفاری می‌شوند باید در حالت قرضه عمودی باشند. به عبارت دیگر به صورت عمودی به سطح زمین قرار بگیرند. بازو و جام حدوداً یک سوم وزن کل ماشین را دارند؛ بنابراین با در نظر گرفتن وزن مصالح در جام، این ماشین‌ها به نحوی طراحی می‌شوند که تعادل خود را حفظ کنند. معمولاً این ماشین‌ها دارای چرخ زنجیری می‌باشند و سرعت آن‌ها بسیار کم است.

کاربرد این ماشین

  • حمل مواد
  • حفر کانال، گودال، زیرسازی
  • گودبرداری برای ساخت ساختمان
  • برش توسط ادوات هیدرولیکی، تخریب
  • تسطیح زمین
  • معدن کاری
  • خاک برداری
  • لایروبی رودخانه ها
بیل مکانیکی جام جلو

بیل مکانیکی جام جلو

دسته بندی

بیل کامیونی : یکی از ابتدایی ترین انواع این بیل ها، بیل مکانیکی کامیونی می باشد. بيل مكانيكی كاميونی روی یک كاميون سوار است، ولی برای كار كردن، بيل خود یک موتور جداگانه دارد. امروزه چنین بیل هایی تولید و کاربرد کمتر دارند.

بیل چرخ زنجیری :

بيل ها بر روی شاسی های چرخ زنجيری و چرخ لاستيكی سوار می شوند. بیل مکانیکی چرخ زنجيری سرعت كمی دارد، ولی می تواند به راحتی با مقاومت كششی بالا روی خاک حركت كند. از آن برای جا به جایی وسایل سنگین و در جهت حفاری های بزرگ استفاده می شود. ساختار این مدل به گونه ای است که می تواند به راحتی در سطوح شیب دار، لغزنده و پر از شن و سنگ حرکت کند. موتور این مدل بیل مکانیکی از قدرت بالایی برخوردار می باشد. بیل مکانیکی چرخ زنجیری از سرعت پایینی برخوردار بوده و این سرعت در حدود ۵.۵ تا ۷ کیلومتر در ساعت می باشد.

بیل چرخ لاستیکی :

در میان سایر مدل های بیل مکانیکی، این مدل از سرعت حرکت بیش تری نسبت به سایر مدل ها برخوردار می باشد. این ویژگی سبب شده است که از آن در عملیات ساختمان سازی و راهسازی استفاده شود. این مدل بیل مکانیکی، توان کم تری برای حمل بار و تجهیزات دارد. از انواع چرخ لاستيكی در كارهایی استفاده می شود كه علاوه بر كوچک بودن نياز به حركت زياد ماشين روی زمين است.
شرکت مهندسی کویر سازه افرند با سابقه طولانی مدت در زمینه واردات و عرضه انواع ماشین آلات معدنی و راهسازی آماده ارائه خدمات به مشتریان گرامی در زمینه واردات و فروش انواع ماشین آلات اعم از ماشین آلات معدنی شامل انواع دامپتراک ، کامیون معدنی ، انواع بیل مکانیکی سنگین و نیمه سنگین ، لودر سنگین معدنی و بلدوزر با برندهای معتبر جهانی همچون کوماتسو ، کاترپیلار و هیوندایی میباشد شایان ذکر است این مجموعه توانایی واردات محصولات مد نظر مشتریان گرامی را با قیمت مناسب و در کمترین زمان ممکن دارا میباشد

خرید بیل مکانیکی کوماتسو

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

EnglishUnknownIran