شرکت مهندسی کویر سازه افرند

تولیدی - بازرگانی (سهامی خاص)

شرکت مهندسی کویر سازه افرند

راهنمای خرید بیل مکانیکی

راهنمای خرید بیل مکانیکی

موضوع این مقاله در رابطه با راهنمای خرید بیل مکانیکی است. جواب هر سوالی در رابطه با خرید بیل مکانیکی در ذهنتان باشد را میتوانید بیابید.

راهنمای خرید بیل مکانیکی و نکات آن :

اگر می خواهید نتیجه ی مناسب از کار خود داشته باشید ، ابتدا باید از ابزار مناسب استفاده کنید. امروزه حتما قبل از هر شروع هر عملیات، نحوه انتخاب تجهیزات مهندسی باید مد نظر قرار گیرد. به عنوان یکی از مهمترین انواع ماشین آلات ساختمانی در ساختمان و راهسازی ، انتخاب صحیح بیل مکانیکی اهمیت زیادی پیدا می‌کند.

راهنمای خرید بیل مکانیکی
شرکت مهندسی کویر سازه افرند

علاوه بر این ، عوامل زیر بسیار مهم هستند:
عملکرد مکانیکی خوب ، قابلیت اطمینان و دوام ، دوره بازپرداخت، بهبود راحتی و ایمنی لازم است. علاوه بر این ، خدمات پس از فروش خوب می تواند زمان خرابی را کاهش داده و کارایی اقتصادی را بهبود بخشد. البته میزان عرضه و قیمت لوازم جانبی از عوامل مهمی است که هنگام انتخاب تجهیزات باید به آن توجه کرد.

به نکات زیر توجه فرمایید :

انطباق بیل مکانیکی با دیگر ماشین آلات

در هنگام خرید بیل مکانیکی ، ما باید انطباق با تجهیزات موجود ، من جمله انطباق کارایی بیل مکانیکی با کارایی تجهیزات موجود را در نظر بگیریم. به طور مثال ، قیمت بیل مکانیکی کوچک پایین است ، اما با کامیون کمپرسی بزرگ که معادل “دامپتراک کوچک” است مطابقت ندارد و با دامپ تراک بزرگ همخوانی نخواهد داشت.

مقیاس مهندسی

در مورد ظرفیت باربری زیاد ، سنگ معدن ناهموار ، زمین دارای گودال و پستی و بلندی ، بیل مکانیکی هیدرولیکی با زنجیر باریک باید انتخاب شود.

نکته :

معمولا در پروژه‌های عمرانی کوچک تا متوسط مانند عریض سازی راه ، کشیدن کانال انتقال آب کشاورزی و… از بیل مکانیکی‌های مرسوم بازار استفاده می‌شود مانند pc200 , pc220 , pc300. اما در پروژه عمرانی بزرگ یا معادن مخصوصا در برخورد با سنگ‌ معدنی سنگین مانند سنگ آهن ، یا حفاری در گودهای معدنی به نام پیت ، بایستی انتخاب دستگاه با نظرات مهندسین طراح انتخاب شود.

وضعیت سرمایه موجود

ما می توانیم انواع مختلفی از روش های خرید را با توجه به وضعیت سرمایه در نظر بگیریم. اگر مشکلی از نظر وجوه وجود نداشته باشد ، می توانیم ساختار تجهیزات خود را خریداری کرده و بیل مکانیکی برندهای معروف بین المللی را خریداری کنیم همانند کوماتسو. بنابراین به طور محسوس رقابت پذیری قرارداد پروژه های بزرگ خود را افزایش می دهیم.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

EnglishUnknownIran